تقدیر از رئیس اندیشکده رسانه و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

asatid
در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مصلی دانشگاه تهران صورت گرفت:

تقدیر از رئیس اندیشکده رسانه و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

در همایش « استمرار ارزش‌های حکمرانی مردمی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی»، حمیدرضا حسینی دانا رئیس اندیشکده رسانه و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان استاد نمونه بسیجی معرفی شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در همایش « استمرار ارزش‌های حکمرانی مردمی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی» که صبح امروز در مصلای دانشگاه تهران برگزار شد، به پیشنهاد معاونت پژوهش سازمان بسیج اساتید، استاد بسیجی حمیدرضا حسینی دانا رئیس اندیشکده رسانه و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان استاد نمونه بسیجی معرفی شده و از زحمات  وی درراه اندازی این اندیشگاه  و فعالیت‌های صورت گرفته در این اندیشگاه از جمله تدوین طرح‌های عملیاتی برای ارائه به مراجع بالادستی تقدیر شد.

 اندیشکدۀ راهبردی رسانه و فضای مجازی در نهضت استادی بسیج دانشگاه آزاد دماوند با اهتمام کامل برای لبیک به توصیه‌های مقام معظم رهبری(مدظله)، خود را در مسیر کمک به مدیریت اجرایی کشور و حل علمی مسائل جامعه قرار داده تا از طریق صیانت از داشته‌های مردمی، مقابله با رسانه‌های مهاجم و ایجاد بازدارندگی رسانه‌ای؛ مسئولیت‌های خود را به نحو احسن اجرایی نماید.

گفتنی است اندیشکده رسانه و فضای مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند با استفاده از ظرفیت بسیار خوب این دانشگاه در رشته ارتباطات و رسانه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری توانسته است درخصوص تحقق شعارهای سال مقام‌ معظم رهبری(مدظله) زمینه همکاری علمی بین اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان تهران را فراهم آورد. 

انتهای پیام/

 

خبرنگار : قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.