نقش نخبگان بسیجی در پیشرفت و تعالی کشور

asatid
در نشست تبیینی کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت هفته بسیج مطرح شد:

نقش نخبگان بسیجی در پیشرفت و تعالی کشور



اگر اساتید دانشگاه نخبگی را یک نعمت الهی بدانند، نسبت به این موهبت اولین وظیفه شکرگزاری و سپاس از خداوند است. نخبه بسیجی از بنیان معتقد به ما می‌توانیم است و با این انگیزه استعداد خودش را برای حل مسائل کشور به کار می‌گیرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج(ناب)، کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت هفته بسیج، نشست تبیینی نقش نخبگان بسیجی در پیشرفت و تعالی کشور روز شنبه 29 آبان ماه 1400 در مسجد امام رضا این دانشگاه برگزار نمود.

در این جلسه هادی معزی فر مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن گرامی داشت سالروز بنا نهادن شجره طیبه بسیج توسط اندیشه الهی حضرت امام خمینی (ره) این روز را به تمام اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند تبریک و تهنیت گفت و بیان داشت: اندیشه بسیج در دفاع مقدس مانع از پیشروی دشمن در سرزمین اسلامی مان شد و جوانان آن روز با ایثارگری‌ها و فداکاری‌های جهادگونه بسیج را طوری شکل دادند که امام فرمود: من خود یک بسیجی ام.
معزی‌فر در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان و استعدادهای علمی کشور بیان داشت: اگر اساتید دانشگاه نخبگی را یک نعمت الهی بدانند، نسبت به این موهبت اولین وظیفه شکر گزاری و سپاس از خداوند است.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند قدردانی از این نعمت را استفاده از فرصت‌هایی  برشمرد که  از ظرفیت ذهنی و استعدادها به نحو مطلوب استفاده شود.

وی گفت: نخبه بسیجی از بنیان معتقد به ما می‌توانیم است و با این انگیزه استعداد خودش را برای حل مسائل کشور به کار می گیرد.
معزفی‌فر گفت: اگر نخبگان از این استعداد و بارور بودن ذهن غفلت داشته باشند، عرصه برای غارت غارتگران باز می‌شود و زمینه استعمار برای دشمنان فراهم می شود.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند  همچنین توجه به مسائل مبتلا به کشور، رشد و پویایی در شرکت‌های دانش بنیان و برداشتن موانع را در گرو مسئولت پذیری و تعهد نخبگان توصیف نمود و گفت: آینده کشور ناظر به نگاه نخبگان خواهد بود. نخبگان می‌توانند با تعلق خاطرشان به این مرز و بوم، و با پیشرفت‌های برجسته علمی و تحقیقاتی،  پایه‌های تمدن نوین اسلامی را استوار دارند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.