بانوی در تراز انقلاب اخلاق و انسانیت خود را فدا نمی‌کند/ هویت زن بازیچه غرب شده است

asatid
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

بانوی در تراز انقلاب اخلاق و انسانیت خود را فدا نمی‌کند/ هویت زن بازیچه غرب شده است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قداست مادر بودن، دختر بودن و همسر بودن در جامعه اسلامی گفت: بانوی در تراز انقلاب اسلامی هیچ گاه اخلاق و انسانیت خود را فدا نمی‌کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، فاطمه مقصودی در آیین اختتامیه همایش ملی" نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم "در دانشگاه فرهنگیان گرگان اظهار کرد: مقبولیت و محبوبیت زن در جامعه غربی مورد ظلم قرار گرفته است، امروز در غرب ظلمی به زن شده که باید مدعی باشیم.


وی با اشاره به اینکه زنان در غرب منفعل هستند، افزود: این در حالی است که بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارند، در تاریخ این مرز و بوم و در اشعار بزرگانی چون حافظ، فردوسی، عطار و مولانا زن چهره جمال خدا در  لطافت و ایثار و عشق و خوبی های لطیف و نرم افزار الهی است.


این نماینده مجلس با بیان اینکه در تمدن نوین اسلامی زن هویت، اخلاق و انسانیت خود را فدا نمی کند، تصریح کرد: در تمدن اسلامی زن مورد ظلم واقع نمی شود.
مقصودی با اشاره به اینکه نگاه به زن باید متحول شود، گفت: بانوان در نشان دادن خدا در وجود خودشان از مردان جلوتر و مظهر خالقیت هستند، زن در دل خودش به خدا نزدیکتر است و زنها رقیق و لطیف هستند.


وی تاکید کرد: زن اگر شرف خود را رها کند همانند جامعه غربی تبدیل به بازیچه خواهد شد و تمام هویت خود را فدا می کند.


مقصودی با اشاره به اینکه فرزندآوری باعث شجاعت مادران می شود، گفت: شخصیت زنی که دارای یک فرزند است با مادری که فرزندان بیشتری دارد متفاوت است، مادرانی که فرزندان بیشتری دارند تحول بیشتری پیدا کردند و این مهم را فقط یک مادر می تواند درک کند.

انتهای پیام/

نویسنده: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج گلستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.