پیام تبریک بسیج اساتید استان خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

asatid

پیام تبریک بسیج اساتید استان خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، یادآور ایمان، اعتقاد راسخ، عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در استواری، مجاهدت، مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه از رهبر بزرگ و عارف عظیم‌الشان حضرت امام خمینی (ره) بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام آمده است:

                                                                                                                          بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

                                                                                  جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً ( سوره مبارکه اسراء ، آیه  شریفه ۸۱)

 

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، یادآور ایمان، اعتقاد راسخ، عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در استواری، مجاهدت، مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه از رهبر بزرگ و عارف عظیم الشان حضرت امام خمینی (ره)  بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.

انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه جاوید و ماندگاری در عصر اسارت انسان بود که بانگ آزادی خواهی و استقلال طلب مردم آزادی‌خواه ایران را در میان آزادگان و مستضعفین جهان طنین‌ انداز نمود و به الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم مبدل کرد. دهه مبارک فجر مصداق کامل جاء الحق و درک برتری حق  بر باطل در تمامی جوامع بود و توانست  ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادی خواهی را به تمام جهان تسری بخشد و بی تردید استقامت مثال زدنی و سربلندی مردم بزرگ ایران اسلامی با وجود تلاش‌های برنامه‌ریزی شده‌ی دشمنان اسلام، امروز آن چنان شکوه و عظمتی یافته است که تکیه گاه و الگوی تمامی مستضعفین در سراسر جهان شده است.

اینک در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آغازین سال خدمت اولین دولت چله دوم انقلاب، امیدواری در جهت تغییر و تحول براساس منویات مقام عظمای ولایت و روحیه جهادی، نشاط و ایمان افزایش یافته است و مسئولان بیش از پیش مکلف هستند تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی که به مدد خون هزاران شهید گلگون کفن و استقامت و ایثارگری های بی شائبه آحاد مردم در پرتو نصایح و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) محقق گردیده را نصب العین قرار داده و بیرق برافراشته این نظام را به دستان مبارک حضرت ولیعصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) بسپارند.

در این میان اساتید بسیجی نقش ویژه‌ای در کمک به دولت در جهت خدمت صادقانه به این مردم ولایتمدار، بصیر و متعهد دارند تا با همکاری صمیمانه و عالمانه در تحقق دولت اسلامی موثر باشند. نهضت استادی بسیج استان خراسان جنوبی در گام دوم انقلاب با رویکرد حل المساله ای تلاش می نماید تا به دولت خدمتگزار مشاوره عالمانه و متعهدانه داشته باشد و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را خدمت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای، ریاست محترم جمهور، مسئولین خدوم استان،  تمامی دانشگاهیان استان و اساتید بسیجی تبریک و تهنیت عرض می کند و امیدواریم با همیاری و همدلی تمامی هم استانی ها و دانشگاهیان شاهد پیشرفت و رفع محرومیت از استان پهناور خراسان جنوبی باشیم.

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.