نشست تلویزیونی مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

asatid
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد:

نشست تلویزیونی مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت 22 بهمن، به دعوت شبکه‌ی جهانبین، مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری، در برنامه زنده تلویزیونی مرکز صدا و سیمای استان حضور پیدا کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، احمدرضا بسیج، مسئول سازمان بسیج اساتید استان در این نشست از عوامل موفقیت انقلاب اسلامی سخن گفت؛ وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های مهم اجتماعی، سیاسی از مهم ترین عوامل موفقیت های انقلاب است.

مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری افزود: همانطور که پیروزی انقلاب بدون حضور مردم ممکن نبود، پیشرفت ها و توفیقات گوناگون نیز بدون حضور مردم ناشدنی است. از این رو امام خمینی(ره) مردم ایران را از مردم زمان رسول الله(ص) و دوران امام علی(ع) برتر می دانند. دلیل آن هم چنین است که مردم زمان علی (ع) کمتر از 5 سال با حضرت همراهی کردند در حالی که مردم ما علی‌رغم این همه دشمنی و تحریم و سختی،  بیشتر از چهل سال است که با انقلاب همراهی می کنند.

انتهای پیام/

 

نویسنده: دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.