جشنواره شهید چمران برای ارائه دستاوردهای اندیشکده‌های نهضت استادی بسیج برگزار می‌شود

asatid

جشنواره شهید چمران برای ارائه دستاوردهای اندیشکده‌های نهضت استادی بسیج برگزار می‌شود

وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور از برگزاری جشنواره‌ای برای ارائه محصولات برتر اندیشکده‌های این سازمان در نیمه اول اسفندماه خبر داد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور از برگزاری جشنواره ارائه و انتخاب محصولات برتر اندیشکده‌های نهضت استادی بسیج در تاریخ 11 اسفندماه در سالن شهید شهریاری این سازمان خبر داد و گفت: این جشنواره به نام استاد شهید مصطفی چمران نامگذاری شده و دستاوردها و بسته‌های برتر ارائه شده از سوی اندیشکده‌های مسأله محور در سال جاری در آن معرفی خواهد شد.  

آرایی

آرایی ضمن بیان فلسفه وجودی اندیشکده‌های بسیج اساتید گفت: این اندیشکده‌ها در ذیل کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌ها، با رویکرد جهادی و به منظور ارائه راهبرد و راه حل برای مسایل و معضلات کشور، در چارچوب اسناد بالادستی و در سطوح فراملّی، ملّی، استانی و محلّی، اقدام به بررسی‌های علمی و سیاست پژوهی نموده و ضمن تصمیم‌سازی برای کارگزاران نظام، به مطالبه آن از طریق اشاعه و گفتمان سازی می‌پردازند.

مسئول اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به رویکرد اندیشکده‌ها مبتنی بر جهاد تبیین، تأکید کرد: در عرصه جهاد تبیین نظام مسایل، اندیشکده‌ها مبتنی بر رویکرد ظرفیت- راه حل، به صورت عالمانه و در چارچوب مأموریت‌های عرصه‌ای و موضوعی وارد احصای نظام مسایل شده و به ارائه راه حل‌های کاربردی برای کمک به حکمرانان نظام اسلامی می‌پردازند.  

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: در این جشنواره از محصولات برتر اندیشکده‌های بسیج اساتید در مرکز و استان‌ها تقدیر می‌شود و بسته‌ها و گزارش‌های تولید شده از سوی آنها به مراجع ذی‌ربط برای بکارگیری در سیاستگذاری ارسال خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.