لزوم دفاع از حیثیت فرهنگ و سینمای ایران اسلامی و انقلابی

asatid
در نامه رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده بسیج اساتید به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد:

لزوم دفاع از حیثیت فرهنگ و سینمای ایران اسلامی و انقلابی

فاطمه واعظ جوادی پیرو درخواست جمعی از هنرمندان خانم عرصه سینما در خصوص رفتارهای غیرشرعی و غیراخلاقی در این عرصه در نامه‌ای از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست از حیثیت فرهنگ و سینمای ایران اسلامی و انقلابی دفاع شود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر اسماعیلی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلام علیکم؛
ضمن تبریک سال نو و ورود به ماه طاعت پروردگار ، احتراما پیرو درخواست جمعی از هنرمندان خانم عرصه سینما در خصوص رفتارهای غیرشرعی و غیراخلاقی در این عرصه که مورد رنجش خاطر و موجب شبهاتی گردید انتظار جامعه دانشگاهی این است که اولا از حیثیت فرهنگ و سینمای ایران اسلامی و انقلابی دفاع بشود. ثانیا ضروری است حیثیت افراد پاکدامن و با تقوای جامعه فرهنگی کشور اعاده شده و قدردانی گردد.ثالثا اکنون که دولت مردمی و انقلابی در راس امور اجرایی کشور می‌باشد و دریچه‌ای از امید جهت مبارزه با مظاهر فساد گشوده شده است نسبت به بررسی موضوع درخواستی و شناسایی خاطیان و یا مجرمان احتمالی دستور اقدام لازم نموده و مراتب را به مراجع ذی صلاح قضایی ارجاع تا حکم شرعی جاری گردد. رابعا مزید امتنان است تشکیل کمیته حقوقی_ قضایی ویژه هنرمندان در قوه محترم قضائیه پیگیری و اقدام لازم صورت پذیرد. خامسا، مستدعی است شیوه‌ نامه‌های حضور بانوان در عرصه سینما، تئاتر و نظایر آن و سالم‌سازی محیطی، تدوین و ابلاغ گردد. پیشاپیش از بذل توجه عالی سپاسگزارم.


با آرزوی توفیقات الهی
فاطمه واعظ جوادی
مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور
۱۵/۱/۱۴۰۱

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.