بیداری ملت‌های مسلمان امواج اعتراض از عملکرد رژیم اشغالگر را تشدید کرده است

asatid
در بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس مطرح شد:

بیداری ملت‌های مسلمان امواج اعتراض از عملکرد رژیم اشغالگر را تشدید کرده است

امروز نیروهای بسیار زبده و توانمند و شهادت طلب مانند فاطمیون، حشدالشعبی و انصارالله و زینبیون آمادگی و  همراهی خود را با مردم فلسطین و  حزب الله و حماس  برای پیچیدن طومار  ننگین رژیم کودک‌کش اعلام می‌کنند .

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در بیانیه‌ای آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به امامت خمینی کبیر و تداوم آن با هدایت قدرتمندانه امام خامنه‌ای  زمینه تشکیل محور مقاومت و تبدیل آن به یک قدرت تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و مانع جدی توسعه طلبی صهیونیزم جهانی شد و خط بطلانی بر افسانه شکست ناپذیری صهیونیزم بین الملل با انتفاضه های متوالی کشید  و ناقوس  اضمحلال صهیونیسم را  به صدا درآورد .

بیداری ملت‌های مسلمان و نفرت از اشغالگران امواج اعتراض و مخالفت با عملکرد وحشیانه رژیم اشغالگر را در عرصه‌ بین‌الملل تشدید کرده است از طرف دیگر  اختلافات داخلی  اسرائیل را مجبور کرده برای پنهان کردن ضعف های خود تحرکات و اقدامات احمقانه ای تحت عنوان معامله قرن  با دولت‌های مرتجع منطقه خلیج فارس و طرح صلح ابراهیم و ...در  پیش بگیرند تا زمان سقوط و نابودی خود را چند صباحی به عقب بیاندازند.
 اما امروز نیروهای بسیار زبده و توانمند و شهادت طلب مانند فاطمیون، حشدالشعبی و انصارالله و زینبیون آمادگی و  همراهی خود را با مردم فلسطین و  حزب الله و حماس  برای پیچیدن طومار  ننگین رژیم کودک‌کش اعلام می‌کنند تا حقوق پایمال شده فلسطینی‌ها را احیا و سرزمین‌های اشغالی را از چنگ دژخیمان آزاد کنند .
خشونت‌ها و جنایت‌های وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه کودکان و زنان و زندانیان و اسرا پوشالی بودن شعارهای  فریبنده غرب و غرب گرایان  را برملا می کند و ثابت می‌کند که فریاد حقوق بشر ، آزادی و  صلح و دموکراسی طبل تو خالی است ننگ و نفرین خدا و خلق خدا بر منادیان کذاب که شاهد این همه جنایت هستند اما خم به  ابرو نمی آورند.
 هفتاد سال تاریخ و تجربه فلسطین نشان می دهد که مقاومت در برابر زیاده خواهی های بی پایان آمریکا و صهیونیست‌ها  تنها راه عقلانی و موثر برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی رسیدن به حقوق اولیه ملت‌هاست.

بسیج اساتید استان آذربایجان غربی

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.