از توانمندی‌های بالای علمی و نظامی برخورداریم /جبهه مقاومت مرهون تلاش‌های شهید چمران است

asatid
سردار قریشی:

از توانمندی‌های بالای علمی و نظامی برخورداریم /جبهه مقاومت مرهون تلاش‌های شهید چمران است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز از توانمندی‌های بالای علمی و نظامی برخورداریم و در این میدان بسیج اساتید نقش محوری دارد.

به گزارش  مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج، سردار سیدقاسم قریشی صبح امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهارداشت: روی دستور عملیاتی که ما باید تاکید کنیم سندی جامع‌تر و کامل از بیانیه گام دوم انقلاب نیست.

وی گفت: انقلاب اسلامی در نزدیک به ۵ دهه از عمر پربرکت خود در یک نبرد نامساوی امروز در سطح بالا و مطلوبی قرار دارد. ایران امروز نه تنها در منطقه که در سطح جهان حرف‌هایی برای گفتن دارد. امروز بیش از ۹۵ درصد از دارو‌های موردنیاز خود را تامین می‌کنیم و مانند گذشته وابسته به خارج نیست. علاوه بر این در بسیاری از حوزه‌ها نیز شامل چنین وضعیتی هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کشور امروز در شرایطی قرار گرفته که تحریم می‌شویم تا به دنیا پهپاد و موشک ندهیم، در صورتی که در ابتدا ما را تحریم می‌کرد تا سیم خاردار به ما ندهند. امروز از توانمندی‌های بالای علمی و نظامی برخورداریم و در این میدان بسیج اساتید نقش محوری دارد.

سردار قریشی ادامه داد: بسیج اساتید باید پیشتاز باشد تا بتوانیم گام‌های بلند برداریم. شهید چمران در ابتدا و قبل از انقلاب که یک استاد برجسته فیزیک بودند آن کاری را انجام دادند که نیاز بود و به لبنان و در میان شیعیان رفتند. جبهه مقاومت مرهون تلاش‌های شهید چمران است. حرکات اولیه شهید چمران در زمان جنگ بسیار تاثیرگذار بود.

وی تاکید کرد: اولین کانال دفاعی در جنوب کشور در زمان جنگ توسط شهید چمران زده شد. شهید چمران فرزند زمان خود بود و امروز اساتید بسیجی وظیفه سنگینی به دوش دارند.

سردار قریشی با بیان اینکه رضاخان و پسرش خائن‌ترین حکام ایران بودند، افزود: تلاش دشمن و کم کاری ما باعث شده است تا این خائنین به شکل دیگری معرفی شوند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.