این پیام ماموریت و مسئولیت اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها را سنگین‌تر و سخت‌تر می‌کند

asatid
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

این پیام ماموریت و مسئولیت اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها را سنگین‌تر و سخت‌تر می‌کند

امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما در پیچ‌های تاریخی قرار گرفته‌ایم و امروز باید خود را برای تحولات بزرگی که در دنیا در حال رخ دادن است، آماده کنیم و این وظیفه‌ای است که برعهده اساتید بسیجی قرار دارد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم بزرگداشت روز بسیج اساتید که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، بعد از قرائت پیام رهبر معظم انقلاب گفت: این پیام ماموریت و مسئولیت اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها را سنگین‌تر و سخت‌تر می‌کند، چون ما امروز در مقطعی قرار داریم که زمان تحقق اتفاقات بزرگ که جزو آرزو‌های بزرگ انسان‌های صالح بودند بیشتر حفظ می‌شود. در واقع امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما در پیچ‌های تاریخی قرار گرفته ایم و امروز باید خود را برای تحولات بزرگی که در دنیا در حال رخ دادن است، آماده کنیم و این وظیفه‌ای است که برعهده اساتید بسیجی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد بی نظیرترین حملات، هجمه‌ها و هم افزایی‌ها برای منصرف کردن ملت به پا خاسته ایران از مسیری که انتخاب کرده اند، هستیم و این اتفاق با وارونه جلوه دادن موفقیت‌ها و نقاط قوت انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، افزود: امروز شاهد سقوط ارزش‌های اخلاقی در جوامع غربی هستیم، اما این نقاط ضعف نشان داده نمی‌شود.

رستمی با تاکید بر اینکه مسئولیت اساتید در جهاد تبیین و جهاد نرم مسئولیت سنگین تری است، افزود: همان طور که در بیانیه گام دوم هم تاکید شده ما ابتدا باید به خودسازی بپردازیم و این خودسازی از ویژگی‌های شهید چمران به عنوان یک خودساخته مجاهد و یک قهرمان در مبارزه با جهاد نفس و قهرمان در میدان جهاد به شمار می‌رود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در زمان جنگ خیلی‌ها دنبال دعوا‌های سیاسی و گرفتن پست و مقام و تقویت حزب خود و تضعیف حزب رقیب بودند و همچنین خیلی‌ها تلاش می‌کردند که برای خود غنایم جمع کنند، ولی شهید چمران با وجود اینکه مسئولیت‌های بزرگی هم داشت میدان عمل خود را در دهلاویه و در کنار رزمندگان قرار داد. جهاد اکبر درون شهید چمران به صحنه پیروزی او در مقابل شیطان و هوای نفسش تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه ما امروز به اساتید نیاز داریم و اساتید نیز دارای ماموریت سنگینی هستند، اظهار کرد: ما به عنوان اساتید باید خودمان را برای روزی آماده کنیم که از ما بپرسند که شما در دانشگاه چه ماموریتی داشتید و برای کمک به بدنه دانشگاه و شاگرد پروری و دیگر ماموریت‌ها چه کردید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.