حیات سردار همدانی سرشار از غیرت، ایستادگی و جوانمردی است

asatid
بیانیه بسیج اساتید استان زنجان:

حیات سردار همدانی سرشار از غیرت، ایستادگی و جوانمردی است

صفحه به صفحه حیات پر افتخار این سردار سربلند غیرت، ایستادگی و جوانمردی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و پایان این صفحات با خون امضا شده است.

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن بیانیه بسیج اساتید استان زنجان آمده است:

بسمه تعالی 


وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

با سلام و صلوات به ساحت قدسی حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یاران باوفایش. تاریخ همواره شاهد فتنه‌های متعدد مثل فتنه سامری، ناکثین، مارقین، قاسطین، منافقین و تا این دوران معاصر فتنه ۷۸، ۸۸ و ۹۸ بوده است.

وجه مشترک این فتنه‌ها نفسانیات، حقد و غضب و کینه اصحاب آن‌ها و وابستگی‌شان به جریان شیطان است. چرا که حرمت شکنی عاشورا فقط و فقط از این اصحاب برمی‌آید و بس.

این بار اصحاب بی افتخار فتنه ۸۸ که دست آموز غرب است، با قلمی شکسته اهانت به اسطوره‌ای بی‌نظیر و پر افتخار چون سردار شهید همدانی کرده است که فقط یکی از افتخارات این سردار عزیز جاروی این فتنه‌گران و پاکسازی آنها از پایتخت جمهوری اسلامی ایران است.

سردار همدانی عمر با عزت خود را همواره در دفاع از کیان کشور، دین و حریم آل الله نموده و دسته‌ای دیگر از وحشیان دست آموز غرب را در نطفه خشکانده و موی سیاه خود را در این راه سپید کرده و حبیب وار با خضاب آنها به خون شهادت منتهی نموده است.

صفحه به صفحه حیات پر افتخار این سردار سربلند غیرت، ایستادگی و جوانمردی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و پایان این صفحات با خون امضا شده است.

ما اساتید بسیجی استان زنجان ضمن محکومیت این حرکت مذبوحانه برخود فرض می دانیم در سنگر تعلیم و تربیت با آگاهی بخشی به دانشجویان، همواره حافظ خون شهدا، منتقل کننده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های ایران اسلامی بوده و جریان فتنه و اهداف شوم آنها را برای جامعه افشا نماییم.

تِلكَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذينَ لا يُريدونَ عُلُوًّا فِي الأَرضِ وَلا فَسادًا وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.