گویی رافت نظام اسلامی منجر به سوء استفاده جریان فتنه شده است

asatid
در بیانیه بسیج اساتید و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان اصفهان آمده است:

گویی رافت نظام اسلامی منجر به سوء استفاده جریان فتنه شده است



بسیج اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن ضمن اعلام برائت از جریان فتنه برخورد قاطع با فتنه‌گران و شبه افکنان را خواستار شدند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این بیانیه آمده است:

در روزهای اخیر متنی در یکی از سایت‌های منتسب به فتنه بعنوان‌بیانیه فردی شکست خورده در انتخابات ۸۸  منتشر شده است که تمام محتوای آن حاوی توهین به شهدای مظلوم‌ مدافع حرم و نسبت‌های ناروا به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

برخی از محتوای متن صرفا تکرار موضوعاتی است که سال‌ها دشمنان نظام بویژه صهیونیزم جهانی بدنبال القاء آن به افکار عمومی جهانیان بوده‌اند.

مشخص نیست این متن را چه کسی  تهیه نموده  که به نکاتی اشاره کرده است که صرفا زیر سوال بردن خون شهدای مدافع حرم و شاید هر نوع مقابله با استکبار از آن ‌تعبیر می‌شود. گرچه این قبیل بیانیه‌ها از سوی وی مسبوق به سابقه بوده و هیچگاه فراموش نمی‌شود که او افرادی که در سال ۸۸ در روز عاشورا به محضر حضرت سیدالشهدا(ع) جسارت و توهین نمودند را امت خدا‌جو نامید.

متاسفانه جریان فتنه در روزهای اخیر در تلاش است با مظلوم‌نمایی و فرافکنی ضمن ایجاد شبهه در افکار عمومی و زیر سوال بردن موفقیت‌های نظام، فتنه گری‌های خود را مخفی نموده و تا آنجا که می‌‌تواند خود را در صحنه سیاسی کشور فعال و زنده نگه دارد.

در بخشی از توییت‌ها و متون منتشره از سوی جریان فتنه و همچنین در بخشی از بیانیه نکاتی مطرح می‌شود که کاملا روشن است جریان تزویر بدنبال غبار آلود کردن فضای افکار عمومی است.

اشاره به موروثی شدن رهبری در نظام‌ جمهوری اسلامی و در پی آن همسویی افراد مختلف با این موضوع و باز نشر آن توسط رسانه‌های معاند و برخی همراهان داخلی، بکار بردن جملاتی نظیر اینکه یزید و همراهانش امام حسین (ع)  را فتنه‌گر نامیده و به این بهانه به مسلخ کشیدند که در صفحه اینستاگرام منتسب به رئیس جمهور اسبق نشر داده شده است نشان از یک حرکت موذیانه جدید در فضای فعلی دارد.

نهضت استادی بسیج اصفهان  و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان ضمن اعلام برائت از جریان فتنه درخواست برخورد قاطع و مناسب با فتنه‌گران را دارد و اعلام می‌نماید ‌گویی رافت نظام اسلامی منجر به سوء استفاده جریان فتنه شده و لازمست در این خصوص تجدیدنظر صورت گرفته و با فتنه‌گران و شبهه‌افکنان برخورد جدی صورت پذیرد.

نهضت استادی بسیج اصفهان  

و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.