سه راه دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران

asatid
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تشریح کرد:

سه راه دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران


رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اولین راه ایجاد پیشمانی در ملت نسبت به گذشته خود است و با تطهیر پهلوی و جنایتکارانی مانند منافقین این هدف خود را دنبال می‌کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی  ۱۷ شهریور ماه، در همایش طرح ولایت بسیج اساتید که در هتل امامت مشهد برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرکتی را بر خلاف جریان عمومی دنیا رقم زد، اظهار کرد: از پایان قرون وسطی به بعد در دنیا دین در حال به حاشیه رفتن بود اما انقلاب ما باعث بازگشت تمام ادیان به حیات شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را علیه انقلاب اسلامی و نظام ما به کار بست، افزود: در دنیا ما با کشورهایی مواجهیم که نه‌تنها از انجام جنایت ابایی ندارند بلکه با وقاحت تلاش می‌کنند جنایات خود را مشروع جلوه دهند.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: دشمن در حال انجام یک کار ترکیبی با هدف زمین زدن کشور و ملت ماست. دشمن سه مسیر را علیه ما در پیش گرفته است. اولین راه ایجاد پیشمانی در ملت نسبت به گذشته خود است و با تطهیر پهلوی و جنایتکارانی مانند منافقین این هدف خود را دنبال می‌کند؛ در حالی که تاریخ اوج ذلیل بودن شاهان پهلوی در برابر غرب را به خوبی نشان می‌دهد.

رستمی ادامه داد: راه دومی که دشمن علیه ما در پیش گرفته، بی‌اعتماد کردن و القای فساد و ناکارآمدی مدیران جمهوری اسلامی به مردم است که جامعه ایران را به عنوان جامعه‌ای مشوش و مالامال از فساد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه واقعیت‌های دانش و صنعت کشور همواره خود را به جهانیان اثبات کرده، تصریح کرد: آمریکایی‌ها اعلام کردند که پهپادهای ایرانی برای تغییر موازنه در جنگ اوکراین به نفع روسیه در راه این کشور بوده و روسیه به تکنولوژی ایرانی اظهار نیاز کرده است. اگر ساختمانی در کشور ما به دلیل یک کم‌کاری فرو بریزد، دشمن آن را به مساله روز کشور تبدیل می‌کند اما هیچگاه در مورد پیشرفت‌های علمی ما چیزی نمی‌گوید.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اضافه کرد: مسیر سوم ایجاد ناامیدی و سیاه‌نمایی آینده کشور است. دشمن در حال ناامید کردن جوانان ماست؛ در حالی که با اصلاحی که مردم در انتخابات کردند و دولتمردانی که معتقد به انقلاب هستند، روی کار آمدند، مسیر بسیار روشنی پیش روی کشور است.

رستمی با تاکید بر نقش اساتید دانشگاه در این شرایط گفت: در فضای مجازی حاکمیت با غربی‌هاست. فرزندان ما در معرض بمباران اخبار ناامیدکننده دشمنانند. اگر ما در فضای مجازی کم‌کاری کنیم، به شکل خردکننده‌ای پشیمان خواهیم شد. رهبری سه ویژگی اخلاص، متمرکز بر دشمن بودن و تمام توان را به کار گرفتن را به عنوان سه شاخصه اصلی کارهای جهادی برشمردند و ما باید این سه شاخصه را در خود تقویت کنیم. هر چه اساتید در دانشگاه‌ها رقم بزنند، در آینده کشور خود را نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا- مشهد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.