صدور انقلاب نیازمند ویزا نیست

asatid
مدیر مسئول روزنامه کیهان:

صدور انقلاب نیازمند ویزا نیست

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در این موسسه گفت: انقلاب اسلامی برای صدور، نیازمند ویزا نیست و هر جا یک مسلمان باشد در معرض حرکت رخ داده در انقلاب اسلامی قرار دارد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، حسین شریعتمداری روز یکشنبه در دوره دانش‌افزایی بسیج اساتید کشور در مشهد افزود: درگیری ما با نظام سلطه که در راس آن آمریکاست ماهوی است و در ۲ حالت این درگیری تمام می‌شود یا ما دست از حاکمیت اسلام برداریم یا نظام سلطه دست از خوی استکباری خود بردارد.

وی با بیان این که ظلم ستیزی در ذات اسلام است ادامه داد: اسلام، وقتی به حاکمیت رسید نظام سلطه به دشمنی با آن قد علم کرد چون موجودیت خود را در خطر دید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون گام‌های بلندی برداشته شده است. زمانی حتی به ما سیم خاردار نمی‌دادند اما امروز انواع تسلیحات نظامی داریم و دیگر کشورها خریدار آن هستند. در زمان طاغوت برای ما نخست وزیر و نماینده مجلس مشخص می‌کردند اما امروز می‌گویند ایران در انتخابات آمریکا و اسراییل دخالت می‌کند.

شریعتمداری افزود: امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر باورها و محاسبات است و در این راه از شگردهای مختلف استفاده می‌کند. یکی از شگردهای او به نام "مارپیچ سکوت" است که طی آن مسائل اصلی و مهم را به حاشیه می‌برند تا در اقلیت قرار گیرد و سپس آن را خفه می‌کنند.

وی ادامه داد: انگاره سازی و نشاندن تصویری از واقعیت به جای واقعیت از دیگر شگردهای دشمن است و ما باید برای مقابله، روی عناصر اصلی تکیه کنیم و پرچم را بالا نگه داریم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در این موسسه گفت: کسانی که ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه و هزاران میلیارد تومان اوراق قرضه به جای گذاشتند امروز می‌گویند دولت در یک سال چه کار کرده است.

شریعتمداری افزود: مسئولانی که مطرح و شناخته شده هستند اگر به هر علت با خط اصلی نظام زاویه بگیرند آماده شکار شدن توسط دشمن هستند، تابلو آنها خودی اما شناسنامه آنها غیرخودی است. مواضع افراد را باید با خط اصلی نظام یعنی ولایت فقیه سنجید که اگر با خط اصلی زاویه داشت باید به آنها شک کرد.

وی با بیان این که یکی از شگردهای دشمن، نفوذ برای عملیات تخریبی و یا نفوذ در ساختار است ادامه داد: یکی دیگر از شگردهای دشمن استفاده از سختی‌هاست که  دشمن در شرایط سخت به زیرساخت‌ها حمله می‌کند تا اصل نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد.

دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی کشور با عنوان طرح ولایت از ۱۳ شهریور ماه در مشهد آغاز شده است و اختتامیه آن امروز ۲۰ شهریور ماه  است.

انتهای پیام/

ایرنا_مشهد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.