جشنواره علمی شهید چمران نقش آفرینی علمی و میدانی اساتید را ترسیم می کند

asatid
دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما: 

جشنواره علمی شهید چمران نقش آفرینی علمی و میدانی اساتید را ترسیم می کند

جشنواره علمی شهید چمران در صدد برجسته کردن نقش علمی و میدانی اساتید برای کمک به نظام حکمرانی و سیاستگذاری کشور با رویکرد اولویت‌های نظام اسلامی و نیازهای اساسی جامعه است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور و دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: جشنواره علمی شهید چمران در حوزه های علوم انسانی و هنر، علوم پایه و کشاورزی و علوم فنی و مهندسی برگزار می شود.

آرایی با اشاره به محورهای این جشنواره عنوان کرد: کلیه آثار علمی اساتید از جمله مقاله، کتاب، طرح‌های پژوهشی و فناوری، بسته‌های سیاستی، کرسی‌های نقد، مناظره و نظریه پردازی، رویدادهای استارت آپی و مسئولیت پذیری علمی و اجتماعی در جشنواره ارزیابی می شود.

دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران در پایان گفت: این جشنواره در صدد برجسته کردن نقش علمی و میدانی اساتید برای کمک به نظام حکمرانی و سیاستگذاری کشور با رویکرد اولویت های نظام اسلامی و نیازهای اساسی جامعه است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.