فراخوان شرکت در همایش ملی " الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی"

asatid

فراخوان شرکت در همایش ملی " الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی"

فاطمه واعظ جوادی دبیر همایش ملی " الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی"از آغاز فراخوان شرکت در این همایش ملی خبر داد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، همایش ملی با عنوان " الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی" به همت سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود.

فاطمه واعظ جوادی دبیر همایش ملی " الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی"  صبح امروز ضمن اعلام  آغاز فراخوان شرکت در این همایش، گفت:  با عنایت به رهنمود مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جشنواره شهدای زن هشت سال دفاع مقدس در خصوص الگوی سوم زن مسلمان، مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور بر آن شد تا همایشی جهت تبیین شاخصه‌های الگوی سوم زن مسلمان و چگونگی نقش آفرینی زنان در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار نماید.

وی افزود:  بنا به فرموده رهبر عزیزمان، الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، زن نه شرقی و نه غربی است، زنی است که می خواهد در متن باشد، زنی است که می خواهد بدون نگاه جنسیتی و به عنوان یک انسان و با دو بال علم و تقوا، هم خود مسیر رشد و کمال را طی نماید و هم در پیشرفت و تعالی جامعه نقش پررنگ خود را ایفا نماید.

دبیر همایش ملی" الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی" در ادامه با اعلام خبر رونمایی رسمی از پوستر این همایش و اعلام فراخوان جهت ثبت نام و ارائه مقالات، محورهای اصلی این همایش را برشمرد.

 الگوی سوم زن مسلمان در عرصه‌های فرهنگی - تربیتی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علم و فناوری از مهم‌ترین محورهایی است که رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور به آن اشاره کرد.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه همایش ۳۰ دیماه ۱۴۰۱ است و این همایش 19 بهمن‌ماه و مصادف دهه فجر انقلاب اسلامی، در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. همچنین مقالات برگزیده همایش در سامانه ISC  نمایه می‌گردند.

علاقه‌‍مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این همایش ملی می‌توانند به آدرس وبگاه  Hamayeshmwir.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

پوستر

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.