سفر نظارت ستادی سازمان بسیج اساتید کشور به استان بوشهر  

asatid

سفر نظارت ستادی سازمان بسیج اساتید کشور به استان بوشهر  

معاون بازرسی سازمان بسیج اساتید و معاون طرح، برنامه ریزی و مالی و دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور به استان بوشهر سفر کردند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، هیات نظارت سازمان بسیج اساتید کشور صبح سه شنبه 24 آبان ماه در سفر نظارت ستادی به استان بوشهر با مسئولین و معاونین بسیج اساتید استان و اساتید دانشگاه‌های بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

علی محمدی معاون بازرسی سازمان بسیج اساتید؛ مزینانی معاون طرح، برنامه ریزی و مالی و وحید شریفی دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور اعضای هیات نظارت سازمان بسیج اساتید در سفر به بوشهر از نزدیک در جریان برنامه‌ها و عملکرد بسیج اساتید این استان قرار گرفتند.

نظارت ستادی از بسیج اساتید دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و بررسی عملکرد بسیج اساتید این کانون‌ها از جمله برنامه‌های این سفر بود.

حمایت از برنامه‌های علمی، افزایش ارتباط‌ با ستاد، تاکید بر ارائه گزارش‌های ارسالی در زمان مقرر، افزایش فعالیت‌های انجام شده در بحث جهاد تبیین، برگزاری جشنواره شهید چمران از جمله مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این بازدید بود.

گفتنی است استان بوشهر از استان‌‍‌های  بندری ایران است که در موقعیت جغرافیایی ۲۸ درجه و ۵۹ دقیقه و ۳ ثانیه، و عرض جغرافیایی ۵۰ درجه و ۵۱ دقیقه و ۱۵ ثانیه‌ی طول شرقی نسبت‌به نصف‌النهار گرینویچ قرار دارد. طول این شبه‌جزیره حدود ۱۵ کیلومتر و عرض آن بین ۲ الی ۴ کیلومتر است. این شهر یا هم‌سطح دریا یا در برخی قسمت‌ها پایین‌تر از سطح دریا قرار دارد. بوشهر فقط از سمت شرق به خشکی راه دارد که در این قسمت جاده‌ی ورودی به شهر به نام جاده‌ی شیراز - بوشهر قرار دارد. توسعه اقتصاد دریا  از جمله مسائل قابل ملاحظه در این استان است.

بوشهر بیش از هزار استاد بسیجی دغدغه‌مند دارد، که این رقم، ظرفیت مناسب و امیدآفرین برای رفع مشکلات  و ارائه راهکارهای حل‌المسائلی استان محسوب می‌شود.

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.