پیام تبریک دکتر مردانی به رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)

asatid
در پی کسب رتبه پنجمی در بین ۱۱۰ دانشگاه کشور انجام شد؛

پیام تبریک دکتر مردانی به رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی کسب رتبه پنجمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در میان ۱۱۰ دانشگاه کشور از سوی موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری( ISC) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به رئیس این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی کسب رتبه پنجمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) را در میان  ۱۱۰ دانشگاه کشور از سوی موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری( ISC) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، را  تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

« بسمه تعالی
« بَلْ هُوَ آيَاتٌ بَيِّنَاتٌ فِي صُدُورِ الَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ ۚ وَمَا يَجْحَدُ بِآيَاتِنَا إِلَّا الظَّالِمُونَ ». (آیه 49 سوره عنکبوت)


 
استاد بسیجی  جناب آقای دکتر  محمدرضا حسنی آهنگر 
رئیس محترم دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام)

 
با اهدای سلام و تحیات؛
پیشرفت های روزافزون دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) در سالهای اخیر به خصوص رویکرد مسئله محوری در این دانشگاه دستاورد گران قیمتی برای انقلاب اسلامی است. اینک کسب رتبه پنجمی در بین ۱۱۰ دانشگاه کشور که از طرف موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری( ISC) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعلام شده، دستاوردی ارزشمند است که نشان دهنده میزان تاثیرگذاری تلاش های جنابعالی و همکاران گرانقدرتان می باشد.


تحصیل و خدمت در دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) بعنوان بزرگترین دانشگاه سازمانی نیروهای مسلح، به فرموده فرماندهی معظم کل قوا(دامت برکاته)، از برکات بزرگ الهی است. این دانشگاه نقش مهمی در ارتقای سطح علمی و معنوی نیروهای مسلح و دانشجویان عزیز کشور دارد که با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اعتلا و ارتقای آن و با حمایت های فرماندهی محترم کل سپاه، اینک شاهد درخشش بیش از پیش این سنگر تاثیرگذار دانشگاهی هستیم. کسب افتخار اخیر جز با مجاهدت ها و کوشش های مستمر جنابعالی و مدیریت شایسته و اثربخش در آن مجموعه ارزشمند، تحقق پذیر نبود.


رجاء واثق دارم تعهد، تخصص و درایت مدیریتی جنابعالی و سخت کوشی همکارانتان، نوید بخش تحقق دستیابی هرچه بیشتر آن دانشگاه به قله های رفیع علمی خواهد بود. با حرکت شتابان در این مسیر متعالی که با برنامه ریزی ها و بسترسازی های آموزشی و پژوهشی در دسترس است، این دانشگاه با سربلندی در هر دو عرصه، گام های بلندی در جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر انقلاب اسلامی و حل مسائل نوپدید بر خواهد داشت. 


سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور ضمن تبریک کسب این رتبه ارزشمند و نیز تقدیر از جنابعالی به دلیل اجرای آئین نامه پیشنهادی ارتقاء اعضای هیئت علمی دانشگاه  که حاصل کار مشترک جمعی از اساتید و سازمان بسیج اساتید کشور است، حرکت به سمت افق‌های روشن توام با سعادت و تداوم توفیقات و همچنین پایداری در مسیر جهاد علمی در راستای اعتلای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران  را برای حضرتعالی و همکاران پرتلاشتان در دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام)، از خداوند متعال مسئلت دارد.


محمدرضا مردانی
رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها،
مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور
»
1401/9/2

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.