امروزه نهضت مردمی بسیج زبان گویای مردم است

asatid
قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید كشور:  

امروزه نهضت مردمی بسیج زبان گویای مردم است

مراسم بزرگداشت هفته بسیج و یادبود شهدای امنیت با حضور قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید كشور به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، دکتر محمدرضا ابن الدین حمیدی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان یک نهضت مردمی فاصله بین حکمرانی و مردم را هر روز کوتاه تر می‌کند، گفت: امروزه بسیج زبان گویای مردم است و بسیجیان مطالبه‌گر خواسته‌های مردمی و از طرفی کمک‌کننده و یاری دهنده حکمرانی دینی هستند.

قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید كشور در سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی مبارزه علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی آغاز شده است و این تهاجم روزی به شکل جنگ سخت و روزی به شکل جنگ نرم خود را نشان داده است.

وی با اشاره به درایت حضرت امام خامنه‌ای که از دهه ۷۰ شمسی خطر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را مطرح کرده‌اند، بیان کرد: امروزه دشمن نگرش و باور های نسل جدید را هدف قرارداده و تلاش های مضاعفی را با رسانه‌های مهاجم خود شروع کرده است.

این استاد بسیجی افزود: هم اکنون۲۶۰ رسانه فارسی زبان شبانه‌روز اخبار و سناریوهایی بر علیه جمهوری اسلامی تولید می‌کنند.

وی اظهار داشت: در ۵ سال گذشته با شکل‌گیری شبکه اینترنشنال عربی، عربستان سعودی خائن بلندگوی آمریکایی‌ها برای ایجاد این تهاجم فرهنگی در نسل جوان ما شده است.

قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید ادامه داد: امروز پس از سی سال تهاجم گسترده فرهنگی، دشمن باورهای نسل زیر سی‌سال ما  که نسل " Z "نامیده می شوند را هدف قرار داده است و توانسته است تحت تاثیر ارتباطات جهانی باورهای برخی از این جوان ها را تغییر دهد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه نسل” Z” در کشور ما هدف مستقیم تهاجم فرهنگی قرار گرفتند و گلوله تهاجم فرهنگی را خوردند، ابراز داشت: در زمان جنگ از دشمن پشت خاکریز ها گلوله می‌خوردیم و شهید می‌دادیم، اما امروزه گلوله از درون رسانه های مسموم غرب می‌آید و کسی که گلوله می‌خورد خوشحال است زیرا فکر می‌کند که دنیای جدیدی کشف کرده است و وارد دنیای جدیدی شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها سال ۲۰۲۵ را سال سلطه اقتصادی برای خودشان و سال ۲۰۳۰ را سال توطئه فرهنگی برای خودشان تعریف کرده اند، گفت: در حوزه اقتصادی چین معارض بزرگی برای آمریکایی‌هاست و در حوزه فرهنگی اسلام و مخصوصاً جمهوری اسلامی معارض بزرگی برای رسیدن به اهداف آمریکاست .

دکتر ابن الدین با تاکید بر اینکه ما ارزش‌های دینی، اخلاقی، اعتقادی بالایی داریم که می‌تواند بر جهان حکومت کند، اظهار داشت: این ارزش ها هم اکنون در محاصره رسانه قرار گرفته و در همین راستا آمریکایی‌ها با استفاده از عوامل آموزش دیده خود هجوم فرهنگی را به مدارس دانشگاه‌ها و قشر دانشگاهی آغاز کرده‌اند.

قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید اظهار داشت: مواردی همچون تقاضای سلف مشترک به معنای قداست زدایی از جدایی جدایی محرم و نامحرم است، تقاضای خروج روحانیت و نهاد رهبری از دانشگاه‌ها به معنای سکولار کردن دانشگاه‌ها و  تقاضا برای خروج بسیج از دانشگاه‌ها و معنای عبور از ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه هاست و در فردایی دیگر تقاضای خوابگاه مشترک دختر و پسران در ادامه توطئه های دشمن خواهد بود.

دکتر ابن الدین

دکتر ابن الدین افزود: سناریوی دشمن  ایجاد جامعه پست مدرن در ایران است تا هم قدرت تسلط تفکر دینی در کشور را بشکنند و هم بتوانند ارزش‌های سبک زندگی آمریکایی را برای ایرانیان دیکته کنند.

وی افزود: کسانی که در دانشگاه شعارهای رکیک را می‌دهند دنبال اثبات این حقیقت هستند که در دنیای پست مدرن، اخلاق جایی ندارد. من بعید می‌دانم این افراد در زندگی عادی این قدر کلمات رکیک را بدهند بلکه این فحش‌ها را به عنوان ابزار مبارزه اعمال می‌کنند.

قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما امروزه  قدرت مبارزه رسانه‌ای به اندازه رسانه های مهاجم به اسلام و انقلاب را نداریم اما فضای حقیقی را در دست داریم، فضاهایی مانند مدارس دانشگاه ها، مساجد، بیمارستان ها و غیره باید از این فضاها برای تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم .

وی عنوان کرد: خانواده ها هنوز هم تاثیر زیادی در مدیریت نسل ” Z” دارند و می توانند دسیسه ها و توطئه های دشمن را در خصوص این نسل از جوانان ما، خنثی کنند.

قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به مواردی که در حوادث اخیر برای جامعه روشن شد، گفت: از مزیت های حوادث این است که خط جریان های منافق و مومن مشخص شد و کسانی که به نام بسیج حاضر نیستند در جهاد تبیین  شرکت کنند و رسالت خود به نظام اسلامی را ایفا کنند، شناخته شدند.

این استاد دانشگاه با اشاره به نگاه های لیبرال در دولتهای گذشته گفت: افرادی در این دولت ها به دنبال جهانی شدن بودند و به همین دلیل هم آنها به دنبال آزاد سازی اینترنت بودند، ما برای حفظ ارزش های دینی و انقلابی خودمان باید ارتباط خودمان را با این جرثومه های فساد که درصدد تخریب باورهای نسل جوان ما و براندازی هستند قطع، و اینترنت مدیریت شده داشته باشیم.

 قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید کشور ما با جهانی شدن مخالفتی نداریم برای اینکه روزی که حضرت حجت (عج) ظهور می کند باید ارتباطات جهانی به هم نزدیک شده باشد، بلکه ما با جهانی سازی آمریکایی مخالفیم، با سلطه اقتصادی سیاسی و فرهنگی آمریکایی ها  مخالفیم.

این استاد بسیجی ادامه داد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی به اینترنت بومی، محلی و شبکه داخلی نیازمندیم تا اطلاعات درست و نادرست و سره و ناسره تفکیک و مدیریت شود .

قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: این انقلاب به حول قوه الهی ماندنی است و این بادهای موسمی و فصلی کوچکترین خدشه ای به روند انقلاب وارد نخواهند کرد و این انقلاب تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج) در ادامه حیات ایران اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از اساتید بسیجی دانشگاه حکیم سبزواری با حضور قائم‌مقام سازمان بسیج اساتید کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.