دیدار و گفتگوی دکتر مردانی با جانبازان قطع نخاعی

asatid
بعداز ظهر امروز انجام شد؛

دیدار و گفتگوی دکتر مردانی با جانبازان قطع نخاعی

همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، به همراه جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران با جانبازان قطع نخاعی مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)،  محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به همراه جمعی از اساتید بسیجی دانشگاههای تهران بعد از ظهر امروز و همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین جانبازان قطع نخاعی مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله دیدار و گفتگو کردند.

دکتر مردانی در این دیدار ها با اشاره به اینکه ما در این فرصت ها پیش شما میاییم تا روحیه بگیریم، گفت: شما مؤمنین حقیقی هستید و دعای شما موجب کارگشایی برای ما خواهد شد.

وی افزود: در جنگ تحمیلی ما حتی اسلحه هم نداشتیم اما الان موشک و پهپادهای مان افتخار ایران است و این به برکت جانبازی های شماست.

رییس بسیج اساتید کشور در گفتگویی با یکی از جانبازان این مراکز در خصوص تحولات جاری در کشور، ادامه داد: شهید سلیمانی فرمود فرصتی که در بحران ها وجود دارد در خود فرصت ها نیست و این حوادث نیز انشاالله به فرصت تبدیل می شود.

برخی از جانبازان در این دیدارها ضمن گفتگوی صمیمانه با رییس سازمان بسيج اساتید کشور نظرات خود در خصوص تحولات جاری در دانشگاهها را بیان کردند.

در این راستا مجید جابری دیپلمات ایران در عراق که در دهه ۸۰ در حادثه تروریستی در عراق جانباز شده است در دیدار با دکتر مردانی گفت: خدا به شما توفیق بدهد. دوره نفاق و درگیری هاست و هیچ چیز بدتر از نفاق داخلی نیست. انشاالله حتما ختم به خیر خواهد شد.

وی افزود: خداوند بسیج را انشالله همیشه در قله افتخار نگاه دارد. فعالیت در بسیج عبادت است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.