شهید سلیمانی اسطوره بی بدیل مجاهدت و مقاومت در جهان معاصراست

asatid
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان مطرح شد:

شهید سلیمانی اسطوره بی بدیل مجاهدت و مقاومت در جهان معاصراست

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران در بیانیه‌ای روز جهانی مقاومت را به ملت شهید پرور ایران اسلامی بویژه جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاه فرهنگیان تبریک گفته و بیعت خود را با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) اعلام کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام آمده است:

                            بسم رب الشهداء و الصدیقین

"مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا"

"با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزی هاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود."  امام خمینی (ره) 

سه سال از آسمانی شدن مرد میدان و عمل، مدافع حریم حرم و ولایت شهید حاج  قاسم سلیمانی(رضوان الله علیه)  و یاران و همراهانش می گذرد؛ سرداری که خود از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود؛ و با الهام از این مکتب دفاع از عزت و امنیت امت حسینی و حرم اهل بیت (ع) را بر خود واجب کرده بود. اسطوره بی بدیلی که شهادتش بنیان گذار مکتبی شد که الگوی مجاهدت و مقاومت در جهان معاصر شد. مکتبی که مسیری روشن برای آزادگان و آزادیخواهان جهان ترسیم کرده است تا ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبران و ظالمان را اساس اندیشه خود قرار دهند.

امروزه که دشمنان قسم خورده این سرزمین، همچنان در پی ضربه زدن به آرمان های امام و انقلاب، با فتنه های گوناگون، تهدید، تحریم و ترور دانشمندان هسته ای و مدافعان این مرز و بوم هستند؛ از مسئولان و متولیان امر تعلیم و تربیت در قوای سه گانه می خواهیم که با تاسی از شهید سلیمانی فرامین و منویات مقام معظم رهبری درباره توجه و اهتمام به دانشگاه فرهنگیان ـ به عنوان سنگر اصلی تعلیم و تربیت و پیشران جبهه جهاد تبیین ـ  را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان با تاسی از سردار دلها و شهدای والامقام ـ به عنوان شاگردان مکتب حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام ـ با تربیت سلیمانی ها، همواره راه و روش ایشان را در جهت پایداری، توسعه و تعالی این مرز و بوم الگو قرار داده و تمامی تلاش خویش را در سنگر تعلیم و تربیت برای تربیت نسلی ولایی،  انقلابی، مومن و متعهد برای پیشرفت و اعتلای این آب و خاک بکارمی گیرد.

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه سید الشهدای مقاومت ـ شهید حاج قاسم سلیمانی(رضوان الله علیه) ـ روز جهانی مقاومت را به ملت شهید پرور ایران اسلامی بویژه جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاه فرهنگیان تبریک گفته و به مثابه سربازان جان بر کف بیعت خود را با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مد ظله العالی) اعلام داشته و پیروی از آرمان مقدس شهداء،جانبازان و رزمندگان در دفاع از اسلام،قرآن و ولایت را وظیفه همیشگی خود می داند و اقتدار و صلابت ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستار است.

کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.