نشست مشترک کمیته علمی و اجرایی همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد

asatid

نشست مشترک کمیته علمی و اجرایی همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد

نشست مشترک کمیته علمی و کمیته اجرایی همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی با حضور اعضای این کمیته‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در این نشست که به منظور هماهنگی برگزاری و شیوه اجرای همایش و بررسی جزئیات مربوط به داوری و اجرا،   در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، فاطمه واعظ جوادی دبیرهمایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بانوان به عنوان یکی از ارکان مستحکم، پیشران، پشتیبان و حاضر در سنگرهای انقلاب از دفاع مقدس گرفته تا عرصه های علمی همواره حضور فعالانه داشته اند. 
وی افزود: الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در خصوص الگوی سوم زن مسلمان وبه منظور تبیین بهتر و دقیق‌تر زوایای آن برگزار می‌شود تا بستری برای گردآوری آثار ارزشمند و دستاوردهای پژوهشگران فراهم آورد.
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه از محورهای اصلی و اهداف این همایش سخن گفت و گزارشی از کارهای انجام گرفته ارائه کرد. 
فائزه عظیم زاده اردبیلی دبیر کمیته علمی این همایش نیز گزارشی از تعداد مقالات ارائه شده به دبیرخانه این همایش و مراحل انجام کارکمیته علمی و جلسات هیات داوران و نیز شیوه انتخاب آثار برتر در محورهای مختلف ارائه کرد.
محمدی دبیر اجرایی همایش نیز ضمن بیان اهمیت برگزاری این همایش و اظهار امیدواری از اینکه چنین همایش هایی بتواند به نظام مسائل کشور در بحث زن کمک نماید گفت:  در این همایش به دنبال کیفیت هستیم ، امیدواریم شاهد تاثیرگذاری این همایش‌ها در زندگی زنان کشورمان باشیم.
محمدی در ادامه گزارشی از روند برگزاری این همایش از بعد اجرایی داد.
همچنین سایر اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.
گفتنی است به دلیل استقبال زیاد شرکت‌کنندگان و درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه همایش، مهلت ارسال آثار تا 7 بهمن ماه 1401 تمدید شد و علاقه‌مندان می‎توانند تا این تاریخ آثارخود را به دبیرخانه همایش به آدرس https://hamayeshmwir.ir/fa/ ارسال نمایند.
این همایش 19 بهمن 1401در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تقدیر می‌شود، همچنین مقالات پذیرفته شده در این همایش در پایگاه استنادی جهان اسلام ISC  نمایه خواهند شد.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.