نظام اداری یک دستگاه حاکمیتی مرتبط با مردم برای خدمات دهی نظام سیاسی می باشد

asatid
وحید آرایی؛

نظام اداری یک دستگاه حاکمیتی مرتبط با مردم برای خدمات دهی نظام سیاسی می باشد

وحید آرایی در نشست با معاون رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد: دانشکده مدیریت برای تحول نظام اداری به سازمان اداری و استخدامی کشور کمک می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور،  وحید آرایی رئیس دانشکده مدیریت در نشست تخصصی با میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که در محل آن سازمان برگزار شد، گفت: نظام اداری یک دستگاه حاکمیتی مرتبط با مردم برای خدمات دهی نظام سیاسی می باشد.

 آرایی عنوان کرد: تحقق اسناد بالادستی و سیاست های کلی نظام اداری منوط به نظام اداری سالم و کارآمد و وجود مدیرانی با رویکرد علمی و منافع عمومی است.

رئیس دانشکده مدیریت واحد تهران مرکزی در ادامه نگاه فرایندی و سیستمی به مدیریت های کلان و خرد را ضروری دانست و گفت: فرهنگ راهبردی درست، مبارزه مستمر با فساد اداری، قانونمداری، پاسخگویی، شفافیت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری و نیز استانداردسازی خدمات اداری از جمله گام های مهم در تحول نظام اداری است.

در پایان نشست مقرر شد دانشکده مدیریت موضوعات اولویت دار سازمان اداری و استخدامی کشور برای تحول نظام اداری را بررسی و در قالب های علمی همکاری از جمله پژوهش های کاربردی، گزارش سیاستی، تدوین رساله و پایان نامه به آن سازمان کمک کند.

انتهای خبر/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.