ارسال بیش از ۱۹ هزار اثر علمی به اولین جشنواره علمی شهید چمران

asatid

ارسال بیش از ۱۹ هزار اثر علمی به اولین جشنواره علمی شهید چمران

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران از ارسال ۱۹۱۱۲ اثر علمی از سراسر کشور به سامانه جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران گفت: با توجه به‌ اتمام زمان ارسال آثار علمی از سوی اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور که تا پایان دی ماه بوده، در مجموع تعداد ۱۹۱۱۲ اثر علمی از سراسر کشور به سامانه جشنواره ارسال شده که حاکی از استقبال و مشارکت گسترده اساتید بوده است‌.

آرایی عنوان کرد: اولین جشنواره علمی شهید چمران در دو سطح استانی و ملی در حوزه‌های علوم انسانی و هنر، علوم پایه و کشاورزی و علوم فنی و مهندسی در ۱۲ مؤلفه از جمله؛ کتاب، مقاله، بسته سیاستی، طرح پژوهشی و فناورانه، رویداد استارتاپی، کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره، مسئولیت پذیری اجتماعی، داوری علمی، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان نامه و بازدیدهای علمی با رویکرد مسأله محوری برگزار می شود.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه گفت: مرحله‌ استانی جشنواره در بهمن ماه سال جاری برگزار و در هر استان تعداد ۱۲ استاد برگزیده به همراه یک کانون بسیج اساتید برگزيده به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال خواهد شد.

آرایی در ادامه عنوان کرد: از مجموع تعداد ۳۸۴ استاد برگزیده و ۳۲ کانون برگزیده ارسالی از سوی استان ها، هيأت داوران ملی جشنواره، تعداد ۳۶ استاد و ۳ کانون بسیج اساتید را در سه رتبه اول تا سوم انتخاب خواهند کرد.

دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران در پایان گفت: جشنواره در سطح ملی در اسفندماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار و از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.