زن الگو سوم در عرصه علم و اجتماع، جهاد علمی و تربیتی طلایه دار حرکت جامعه است

asatid
فائزه عظیم زاده اردبیلی:

زن الگو سوم در عرصه علم و اجتماع، جهاد علمی و تربیتی طلایه دار حرکت جامعه است

دبیر علمی همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب: زن الگو سوم زنی خانه نشین نیست اما خانه داری را می‌ستاید، عمل می‌کند و مادری و همسری می‌کند.

به گزارش روابط عمومیسازمان بسیج اساتید کشور، فائزه عظیم زاده اردبیلی دبیر علمی همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران، اظهار کرد: زن الگو سوم زنی خانه نشین نیست اما خانه داری را می‌ستاید، عمل می‌کند و مادری و همسری می‌کند.

وی تصریح کرد: زن الگو سوم در عرصه علم و اجتماع، جهاد علمی و تربیتی طلایه دار حرکت جامعه است و به جایی می‌رسد که بنیان گذار نظام جمهوری‌اسلامی می‌گوید قرآن کریم انسان ساز است و زنان نیز انسان سازند و اگر نگوییم تلاش زنان در پیش برد انقلاب اسلامی بیشتر از مردان نیست کمتر از مردان هم نیست.

عظیم زاده اردبیلی در بخش دیگر سخنان خود به بیان جزئیات همایش پرداخت و اظهار کرد: از ۱۴ دانشگاه معتبر کشور داوران این همایش به بررسی مقالات پرداختند. ۱۴۶ مقاله علمی به بررسی راه یافتند. ملاک داوری ما مدرک علمی، منسب و پست مقام سیاسی و اجتماعی نبوده بلکه ملاک ما محصول علمی بوده که به دبیرخانه همایش آمده و مورد برسی قرار گرفته است. استانداردهای علمی نگارش مقاله در سایت همایش است و مقالات برگزیده امروز تقدیر می‌شوند.

به گفته دبیر علمی این همایش هر مقاله در دو مرحله مورد داوری قرار گرفته است.

وی افزود: در مرحله سوم نیز بنده نظرات دو داور را "همگن" کردم به داوران ابلاغ شد. امروز در کنار برگزیدگان علمی، بانوانی را مورد تقدیر قرار می‌دهیم که ۴۲ سال مقاومت، شجاعت و حضور علمی و پرورش فرزندان، تربیت و مادری و همسری انجام داده‌اند. برخی نیز از همسران شهدا هستند و در عین حال اسوه علم و مقاومت اند. امروز نمونه های متجلی شده الگو سوم زن را معرفی می‌کنیم. هرچند عزیزان کثیری هستند که دارای این ویژگی اند و ما شاید آنها را نشناسیم. شعارمان این است زن طلایه دار عفت و زیست عفیفانه و افتخار در ساحت‌های مختلف برای به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.