مطهری پهلوان میدان نبرد با تفکر التقاطی است

asatid
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

مطهری پهلوان میدان نبرد با تفکر التقاطی است

محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، استاد مسلم و حقیقی جهاد تبیین، در پیامی این روز بزرگ را گرامی‌داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در متن این پیام آمده است؛ 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

۱۲ اردیبهشت ماه سالروز گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری است، روز گرامیداشت مقام شامخ استادان و احترام به جایگاه رفیع و بلند آموزگاران در سرزمین اسلامی عزیزمان ایران.

آیت‌الله شهید مرتضی مطهری یکی از برگزیده‌ترین یاران امام خمینی (ره) و از جمله متفکرانی است که نقش بسزایی در انقلاب اسلامی داشته است.

اندیشه‌های او که امام راحل عظیم‌الشأن در سوگش می‌فرمایند: «من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیت‌هایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌شود. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالم جاودان، ثلمه‌ای وارد شد که هیچ‌چیز جایگزین آن نیست.»  همواره از یک‌سو چراغی برای هدایت در مسیر انقلاب اسلامی و از سوی دیگر، سد سدیدی در برابر انحرافات بوده است. حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در تأیید این سخن می‌فرمایند: «مرحوم شهید مطهری (رضوان‌الله‌علیه) در میدان مبارزۀ با افکار التقاطی فعال بود؛ حقیقتاً هم پهلوانِ این میدان بود»‌.

جای عالمانی که چون او حکیمانه، شجاعانه و عالمانه به نقد دیدگاه‌های انحرافی و پاسخ به شبهات کنونی جامعه ما در زمینه‌های فکری،  فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با یک نگاه درست و جامع نگرانه بدون ابتلا به افراط و تفریط بپردازند، خالی است. 

بی شک استادان ومعلمان بسیجی به عنوان پویندگان اندیشه این شهید والامقام، با تکیه بر آثار ارزشمند برجای مانده از او راهش را ادامه خواهند داد.

والسلام وعلیکم ورحمته الله وبرکاته
محمد رضا مردانی

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.