عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است/ اعلام آمادگی جهت کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور

asatid
بیانیه پایانی نشست مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور؛

عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است/ اعلام آمادگی جهت کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور

در بیانیه پایانی نشست مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور که به مدت دو روز در تهران برگزار شد تاکید شد که عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، نشست مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور با شعار (انسجام سازمانی-جهاد گفتمانی-تعالی حکمرانی) پس از دو روز و با سخنرانی تعدادی از مسئولان در تهران به پایان رسید. در پایان این نشست دو روزه حاضرین در این نشست در بیانیه ای تاکید کردند که عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

«باسمه تعالی

بیانیه پایانی نشست مسئولان مراکز استانی سازمان بسیج اساتید سراسر کشور

سپاس بیکران خدای عزوجل را که بار دیگر به ما خدمتگزاران بسیجی به نیابت از 53 هزار استاد بسیجی توفیق داد تا در راستای «انسجام سازمانی، جهاد گفتمانی و تعالی حکمرانی» گردهم آمده تا با برنامه ریزی و هماهنگی هرچه بیشتر، اراده خویش را جهت خدمت به دین مبین اسلام و خلق خدا به منصه ظهور رسانده و اعلام می نماییم:

1) بار دیگر با آرمان های  بلند حضرت امام) ره( و مقام معظم رهبری )مدظله العالی( بیعت نموده، آمادگی خویش را جهت کمک به تحقق شعار سال جاری «مهارتورم و رشد تولید» اعلام داشته و در این راستا با تمام توان خویش  به ویژه ظرفیت های علمی و تخصصی در رشته های مرتبط با مسائل اقتصادی در خدمت نظام و در کنار مسئولان کشور خواهیم بود.

2) نهضت استادی بسیج ضمن حمایت قاطع از مقاومت دلیرانه ملت سرافراز فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، از همه ی آزادگان عالم به ویژه اساتید مسلمان در سراسر جهان می خواهد تا ضمن محکومیت ظلم روزافزون و جنایات سبوعانه این رژیم کودک کش، تمام توان  خود را در جهت حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین بکارگیرند. صهیونیست های خبیث هم بدانند این نوع جنایت ها نمی تواند در روند نابودی و فروپاشی این رژیم تغییر ایجاد نماید.

3) عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است . تاریخ کشورمان ثابت کرده هر خدعه ای در جهت خدشه به این فرهنگ والا محکوم به شکست است. ضمن توصیه مشفقانه به همه ی خواهران و برادران گرانقدر نسبت به توجه به این مهم، به دشمنان ملت مسلمان ایران خاصه آمریکای جنایتکار و صهیونیزم بین‌الملل هشدار می دهیم از ادامه شیطنت و مکر خویش علیه ارزش‌ها و اعتقادات ملت بزرگ ایران دست برداشته و بدانند که تجربه تلخ آندلس علیه ملت بصیر ایران تکرار نخواهد شد؛ چراکه ما اساتید بسیجی، جامعه استادی و نخبگی کشور در کنار سایر جهادگران عرصه نبرد شناختی با پیگیری مجدانه جهاد تبیین و روشنگری، جوانان خود را از نقشه شوم و مخرب شما نامحرمان آگاه ساخته و مطمئن باشید آگاهی و بصیرت ملت ما خواب شما را آشفته خواهد نمود.

4) ضمن حمایت از دولتمران انقلابی و قوای سه گانه و تقدیر از زحمات آنها، از سران قوای سه گانه انتظار داریم با حفظ وحدت و همدلی، مطالبه رهبر معظم انقلاب را مبنی بر حرکت به سوی حکمرانی مطلوب و در تراز انقلاب اسلامی با جدیت پیگیری نمایند. شبکه تخصصی نخبگانی بسیج اساتید آمادگی خود را جهت به میدان آوردن نهاد علم برای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور و نقش آفرینی در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی اعلام می دارد.

5) انتظار می رود سازمان ها و شرکت های دولتی با توجه به ضرورت تحقق شعار فوق راهبردی سال، بیش از هر زمان دیگری تلاش دو چندان  خود را در راستای مهار تورم و رشد تولید مبذول دارند و جلوی هرگونه افزایش قیمت را گرفته و در این مسیر ثابت قدم باشند.

در پایان به همه دوستان انقلاب اسلامی در منطقه و سراسر جهان اطمینان می دهیم که مردم با بصیرت ایران اسلامی قدردان خادمان خویش بوده و مقهور جنگ شناختی دشمن در جهت تحریف، جعل، و وارونه نشان دادن حقایق نخواهد شد و ان شاءالله مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد یافت.

 

 

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

نشست سراسری مسئولان استانی بسیج اساتید کشور

   تهران اردیبهشت 1402 »

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.