نشست بصیرتی تبيين اقتصاد مقاومتي و رفع موانع توليد

asatid
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان برگزار کرد:

نشست بصیرتی تبيين اقتصاد مقاومتي و رفع موانع توليد

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس نشستی بصیرتی با موضوع «تبيين اقتصاد مقاومتي و رفع موانع توليد» دردانشگاه پیام نور فارسان برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، نشستی با موضوع «تبیین اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید» در محل دانشگاه پیام نور شهرستان فارسان همزمان بصورت حضوری و آنلاین بر بستر مجازی برگزار گردید.

این جلسه با حضور رئیس دانشگاه  و مسئول بسیج اساتید، نماینده دفتر نهاد رهبری، جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان فارسان برگزار شد.

احمد نادری رئیس دانشگاه و مسئول کانون بسیج دانشگاه پیام نور فارسان گفت: اخلاص، بصیرت و ولایت مداری رزمندگان که به تعبیر امام و رهبری بهترین انسان های تاریخ بوده اند، از مهم ترین عوامل در پیروزی در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: در این زمانه دانشگاهیان به عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم باید با تاسی از دفاع مقدس و راه شهیدان و ایثارگران در برخورد با فتنه ها و تبلیغات دشمنان، نقش آگاهی بخشی به جامعه را ایفا کنند. همچنین در راه تعلیم علم و دانش و تهذیب نفس قدم برداشته و در گام دوم انقلاب به  منظور نیل به اهداف والای انقلاب و تمدن نوین اسلامی با ثبات قدم گام بردارند.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون موضوع جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نویسنده:دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.