وزارت علوم از برخی تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی الگو بگیرد / رفت و آمد جریان فتنه به وزارت علوم در دولت انقلابی پذیرفتنی نیست 

asatid
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور:

وزارت علوم از برخی تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی الگو بگیرد / رفت و آمد جریان فتنه به وزارت علوم در دولت انقلابی پذیرفتنی نیست 

سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار با وزیر علوم و تحقیقات و فناوری بر اهمیت تحولات در سطح وزارت علوم اشاره کرده و یکی از مولفه های مهم در بیانیه گام دوم انقلاب را نظریه نظام انقلابی دانست.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار با وزیر علوم و تحقیقات و فناوری به اهمیت تحولات در سطح وزارت علوم اشاره کرد و گفت: یکی از مولفه‌های مهم در بیانیه گام دوم انقلاب نظریه نظام انقلابی است و آنچه از این نظریه می‌توان استنباط کرد این است که اگر کارگزار و فرایند در یک دانشگاه و یا وزارتخانه انقلابی شود کارکرد آن مجموعه انقلابی خواهد شد. 


 هاشمی در ادامه به رفت و آمد برخی چهره‌ها و جریان‌های طرف‌دار فتنه به وزارت علوم اشاره کرد و گفت : افرادی که در دولت گذشته طرفدار جریان فتنه بوده‌اند و از موثرترین افراد در حذف تفکر انقلابی در دانشگاه بوده‌اند نباید در این دولت بر تصمیمات وزارت علوم و دانشگاه‌ها تاثیر گذار باشند.


رئیس ستاد اجرائی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه به آفت غفلت از جریان انقلابی در دانشگاه اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل تاخیر ۴۲ ساله در تشکیل دولت اسلامی غفلت از جریان انقلابی و بی‌توجهی به اساتید و نخبگان انقلابی است و قابل تامل نخواهد بود در این دوره نخبگان انقلابی و جوان به بهانه‌های مختلف در دانشگاه به حاشیه بروند . انتظار می رود وزیر محترم شخصا این موارد را دنبال و حمایت کنند.


 هاشمی در پایان جلسه از اقدامات انجام شده در سه ماه گذشته در وزارت علوم قدردانی کرده و عنوان کرد : توصیه می‌شود وزارت علوم از برخی برنامه‌های تحولی در دانشگاه آزاد اسلامی الگو بگیرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.