بسیج یک تفکر و منظومه فکری است/ تاکید بر لزوم عدم دلبستگی مدیران و کارگزاران به لذات دنیا

asatid
هاشمی در هفتمین اجلاس مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی مراکز استان‌های سراسر کشور:

بسیج یک تفکر و منظومه فکری است/ تاکید بر لزوم عدم دلبستگی مدیران و کارگزاران به لذات دنیا

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج تفکر و منظومه فکری است و این تفکّر بر ۲ رکن مسئولیت پذیری و بصیرت استوار است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، سیدمحمود هاشمی در ابتدای هفتمین اجلاس سراسری مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج به تفکر و منطق بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج یک تفکر، یک منظومه فکری است که این تفکّر بر دو رکن مسئولیت پذیری و بصیرت استوار است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: در مقابل تفکر بسیجی تفکر استکباری وجود دارد، تفکر بسیجی یعنی احساس مسئولیت در خصوص همه مسائل جامعه و انقلاب مبتنی بر اخلاص، صداقت، امانتداری، تفکر و تعقل و تفکر استکباری یعنی عنصری، شخصی، جمعی، جناحی یا کشوری خود را بالاتر از حق به حساب آورد و زیر بار حق نرود و خود، رفتار، عملکرد و قدرتش را ملاک حق قرار دهد و اگر شخصی یا نهادی با او بر مبنای حق مخالفت کرد صریحا و علنا و بدون هیچ خجالتی او را حذف یا کنار بگذارند یا او را تخریب کنند.

هاشمی ادامه داد: در تفکر بسیجی وقتی‌که مشکل پیدا شد و میل به مال دنیا و غفلت از وظیفه و چشم‌وهم‌چشمی در تکالب بر حطام دنیوی، بر احساس وظیفه و وجدان درونی و دینی فایق آمد اراده او در برابر مشکلات و مبارزه با فساد و روحیه استکباری سست خواهد شد لذا مدیران و کارگزاران اجرائی که با تفکر بسیجی حضور پیدا کردهاند، مراقبت کنند که دچار دلبستگی به تعلقات دنیا و حطام دنیا و رفتار های طاغوتی و تجملاتی نشوند.

انتهای پیام

نویسنده: آنا

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.