یازدهمین یادواره استاد شهید مجید شهریاری

asatid
با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد:

یازدهمین یادواره استاد شهید مجید شهریاری


یازدهمین یادواره شهید دکتر مجید شهریاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و با حضور کیامرث جهانگیر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، نهضت استادی بسیج استان زنجان به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان یازدهمین یادواره شهید دکتر مجید شهریاری  شهدای گرانقدر هسته‌ای کشور را  ۸ آذرماه 1400 با حضور مسئولین لشکری و کشوری استان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و شورای کانون های نهضت استادی استان و حضور مهمانان ویژه یادواره، برادر و خواهر شهید در سالن همایش شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و با سخنرانی کیامرث جهانگیر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور برگزار کرد.

در این مراسم ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و  مسئول بسیج اساتید این استان به بیان ضرورت برگزاری این یادواره‌ برای پاسداشت شخصیت والای شهید شهریاری پرداخته و با ابراز تاسف از رحلت مادر گرامی این شهید به دشواری اجرای این یادواره بدون حضور مادر بزرگوار او اشاره کردند.

جهانگیر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید و سخنران اصلی این مراسم در ابتدای سخنان خود به بیان صفات انسان‌های مومن در قرآن اشاره کرده و عشق به خدا با تمام وجود و عاشق خدا بودن را صفت بارز تمام شهدا بیان کرد.

وی ضمن بازگویی ویژگی‌های شخصیتی شهید شهریاری از جنبه‌های مختلف علمی، تربیتی، اخلاقی، اعتقادی و مذهبی، رمز عاقبت به خیری این شهید را اُنس با قرآن و توجه به تفاسیر قرآنی و ارتباط با علما و مراجع تقلید دانسته و به ارزش کار علمی شهریاری در حل مسائل سخت هسته‌ای کشور، باز کردن گره غنی سازی ۲۰ درصدی و تربیت دانشجویان مستعد اشاره کرد.

این استاد دانشگاه در ادامه ضمن بیان ثمرات شهادت شهید، مظلومیت، داشتن حرکت مستمر در ارتقا به سمت قله‌های پیشرفت و کار جهادی را از ویزگی‌های شخصیتی مجید شهریاری عنوان کرده و و وظیفه‌ی اساتید و دانشجویان را الگو پذیری و حرکت در مسیر راه شهید شهریاری و شناخت جنبه‌های مختلف زندگی آن شهید والا مقام دانست.

جهانگیر روحیه‌ی جهادی و خستگی‌ناپذیری شهید شهریاری را مثال زدنی دانست و گفت: جنگ در ابعاد نرم و تهاجم فرهنگی همچنان جوانان را تهدید می‌کند. با کار جهادی و تفکر انقلابی می‌توان قله‌های سربلندی و عزت را فتح کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهید شهریاری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.