حضرت زهرا (س) بهترین الگوهای جامعه اسلامی است

asatid
علی محمد زنگانه استاندار گلستان:

حضرت زهرا (س) بهترین الگوهای جامعه اسلامی است

استاندار گلستان در همایش ملی " نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم " حضرت زهرا (س) را یکی از بهترین الگوهای جامعه اسلامی دانست.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، علی محمد زنگانه استاندار گلستان در آیین اختتامیه همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم در دانشگاه فرهنگیان گرگان اظهار کرد: استان گلستان به لحاظ برخورداری از ظرفیت های خدادادی در رتبه دهم کشور قرار دارد اما در محرومیت به سر می برد و جزو 10 استان آخر در زمینه رفاه اجتماعی است.


وی درآمد ناخاص استان گلستان را پایین اعلام کرد و آن را نصف درآمد سرانه خانوار در سطح کشور برشمرد و افزود: گلستان جزو استان‌هایی است که در بودجه عقب ماندگی‌های تاریخی دارد اما ناامید نیستیم و به به کمک نخبگان، جوانان و نیروهای انقلابی جهاد پیشرفت در استان به حرکت درمی‌آید.


استاندار گلستان با تاکید بر اینکه با تلاش و همدلی می توان وعده رشد 7.7 درصدی درآمد سرانه در استان را محقق کرد، گفت: برای دستیابی به این مهم مصمم هستیم.


زنگانه با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) یکی از بهترین الگوهای جامعه اسلامی است، ابراز کرد: باید برای تعالی به الگوهای حسنه متوسل شویم.

وی تقوای الهی را جزو عیار خلقت انسانها برشمرد و افزود: هر انسانی که از لحاظ تقوا بالاتر باشد نزد خدا گرامی تر است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.