نشست مسئولين بسيج اساتيد و بسيج دانشجويي استان مركزي

asatid

نشست مسئولين بسيج اساتيد و بسيج دانشجويي استان مركزي


نشست مسئولين بسيج اساتيد و بسيج دانشجويي استان مركزي برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در ابتداي اين نشست مرتضي بيات رئيس سازمان بسيج اساتيد استان مرکزی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و سالگرد شهيد سردار سليماني، با اشاره به وي‍ژگي‌هاي حضرت زهرا (س) اظهار كرد: حضرت زهرا نه تنها سرور زنان اهل بهشت بلكه سرور زنان عالم است كه این جایگاه رفیع باید به عنوان الگویی گران مایه مورد توجه همه به ویژه زنان جوانان جامعه ما باشد تا از فرصت جوانی بهترین استفاده را برای تعالی خود استفاده كنند. 

 وي در ادامه افزود: آن حضرت حامی، همراه و همپای حضرت علی(ع) به عنوان همسر و مدافع، پیرو و رهرو امیرالمومنین(ع) به عنوان امام و رهبر جامعه اسلامي بودند.

حسيني نماينده قرارگاه فرهنگي استان مركزي نیز در اين نشست با اشاره به دهه بصرت گفت: هدف دشمن فرهنگ، فكر و مكتب ما ميباشد اگر غفلت كنيم دشمن آسيب خود را وارد خواهد كرد .

وي افزود:  يكي از مهم ترين مشكلات جهان اسلام از زمان رحلت تا كنون فقدان بصيرت در جامعه اسلامي بوده است و بدون شك از واقعه حمله به بيت النور تا واقعه كربلا و تا كنون كه جريانات داعش و گروه‌هاي تروريستي ديگر ادامه دارد سر منشا اين اتفاقات فقدان بصيرت است.

نشست مسئولين بسيج اساتيد و بسيج دانشجويي استان مركزي

حسینی ادامه داد: باوقوع انقلاب اسلامي تعادلات برهم خورده و حيطه استكبار به خطر افتاده است و دشمن ناچار و ناگزير به قبول قدرت اسلام در جهان شده است و به اين نتيجه رسيده است كه با هيچ ابزاري نمي‌تواند آسيب بزند. تفكر اصلي دشمن آسيب به اعتقاد و فرهنگ جامعه اسلامي است و دشمنان اسلام به دنبال تزلزل در بحث اعتقاد و فرهنگ ما هستند. و ما بايد نگران خودتحريمي، تفرق و باورهاي خودمان باشيم نه قدر جنگي و نظامي دشمن هرچند كه دشمن طرح هاي زيادي انجام داده است وتمام ضربه ها را زده است اما فايده اي براي آنها حاصل نشده است چون ريشه انقلاب وصل به توحيد و نبوت است. لذا اساتيد و دانشجويان بايد دشمن و مباني آن را خوب شناسايي كنندو اساتيد كه نقش مهمي در تربيت جامعه و توليد فكر دارند اگر درست اعمال انتقالي خود را انجام ندهند در خيلي از مشكلات دخيل هستند.

نشست مسئولين بسيج اساتيد و بسيج دانشجويي استان مركزي

وي در ادامه با بيان بزرگداشت سالروز شهادت سردار قاسم سليماني گفت: شهيد سليماني يك حقيقت جاري است و شهادت او به گفته مقام معظم رهبري هراس بيشتري در دشمن ايجاد كرد مانند شيشه عطري كه شكسته مي‌شود و محيط از بوي آن مملو مي‌گردد. قرار نيست حججي‌ها سر بريده شوند تا مابمانيم بايد تحرك لازم در بسيج اساتيد و بسيج دانشجويي بيشتر شود تا دشمن ما را به انحراف نبرد.

انتهای پیام/

 

نویسنده: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مرکزی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.