استادان بسیجی به عنوان ذخایر استراتژیک فکری در خط مقدم نبرد اندیشه‌ای هستند

asatid
در نشست مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور مطرح شد:

استادان بسیجی به عنوان ذخایر استراتژیک فکری در خط مقدم نبرد اندیشه‌ای هستند

نشست مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، چهارشنبه 13 بهمن ‌ماه، با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای نشستی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست با ادای احترام به روح پرفتوح امام خمینی(ره)، از ایشان به عنوان معمار کبیر انقلاب و بت‌شکن دوران یاد کرد و بیان داشت: در شرایطی که مستکبرین شرق و غرب بر عالم حاکم بودند، مردی از سلاله حضرت زهرای مرضیه(س) هم بت استبداد و هم بت استکبار را درهم شکست و با شعار و اعتقاد به لاشرقیه و لاغربیه، حرکت نوینی را رقم زد و ایران اسلامی را بنا نهاد و به عنوان احیاگر اسلام ناب در قرن به جهان معرفی شد.
مردانی همچنین با اشاره به دشمنی پیاپی مخالفان انقلاب در چهار دهه گذشته خاطرنشان کرد: معاندین و منافقین به انحای مختلف در این چهار دهه کوشیدند تا سد راه درخشش اسلام و ایران انقلابی باشند و داعش آخرین توطئه‌ای بود که با شکست مواجه شد؛ زیرا دشمنان هرگز تصور نمی‌کردند قدرتی به نام ایران اسلامی و انقلابی با این عظمت در جهان تشیع و در منطقه شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای را بسیار پررنگ معرفی کرد و اظهار کرد: عملگرایی در نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای منعکس است. کارکرد این دانشگاه در راستای تولید و اشتغال می‌بایست با دقت پیاده شود و نتیجه فعالیت‌ها و برنامه‌ها در زندگی مردم و جوانان و در عرصه‌های گوناگون صنعت، اقتصاد، کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی نمود یابد.

خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز ضمن قدردانی از حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، با ابراز خرسندی از همراهی بسیجیان با دانشگاه و با ادای احترام به روح بلند امام‌ راحل(ره) و شهدای گرانقدر و گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب، فعالیت‌های بسیجی‌وار را مصداق فداکاری و ایثار برشمرد و افق گشایش در مواجهه با موانع را محور اصلی فعالیت‌های بسیجیان ذکر کرد.


رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه افزود: دانشگاه متشکل از دو رکن اساسی دانشجو و استاد است و استادان ما باید در گفتار، رفتار و عملکرد خود مروج ارزش‌های والای نظام و امیدآفرین باشند و در دانشجویان انگیزه و نشاط و شوق کارآفرینی ایجاد کنند. ما نیاز به استادانی داریم که هر کدام در رشته و تخصص خود بکوشند و انعکاس‌دهنده اندیشه‌های موجود در منظومه انقلاب باشند.

محمدرضا جلیلی مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این مراسم ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، به بیان مطالبی از بیانیه گام دوم درباره عظمت انقلاب، ماندگاری وبرکات و دستاوردها وتوصیه های مهم هفت گانه آن پرداخت.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به ظرفیت نیروی انسانی  با روحیه جهادی و انقلابی  شعار "ما می‌توانیم" را راه حل برون رفت از مشکلات کنونی دانست .

وی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را در شرایط  کرونا که سایر کشورها با بحران مواجه بودند یاریگر جامعه خواند از این جهت که محصولات ارزنده‌ای را تولید نمود و گفت:  استمرار نگاه انقلابی و جهادی نهضت بزرگ دینی و آرمان‌های بیانیه گام دوم در دستیابی به تمدن نوین اسلامی محقق خواهد شد.

 گفتنی است از دیگر بخش‌های این نشست، تقدیر از خانواده معظم شهید تهرانی‌مقدم و شهید اورنگی و ارائه گزارش استان‌ها و پرسش و پاسخ بود

در پایان این مراسم، از تابلوی کارگروه‌های استانی (42 کارگروه تخصصی) رونمایی شد.

انتهای پیام/

 

نویسنده: روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.