اولین نشست آموزشی معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد

asatid

اولین نشست آموزشی معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد

اولین جلسه نشست آموزشی معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با عنوان کرسی‌های نظریه پردازی، مناظره و نقد به صورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)،  در این جلسه که روز دوشنبه، ۲ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت 18:30 تا 20:30 به صورت وبیناری برگزار گردید، وحید صالحی به صورت اجمالی هدف برگزاری این دوره آموزشی در استان‌ها و تهران بزرگ پرداخت و خواستار همکاری معاونین پژوهش استان در برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه‌های سراسر کشور شد.
وی با اشاره به ارتباط و همکاری خوبی که میان بسیج اساتید و دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در  استان‌ در برگزاری کرسی‌ها تاکید کرد.
در ادامه این نشست، مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی دبیرخانه حمایت از کرسی‌های مناظره، نقد و نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه ایجاد این دبیرخانه و ضرورت‌های حمایت از‌ این کرسی‌های برای مناظره، نقد و نظریه پردازی و نیز روند برگزاری و پشتیبانی‌ها و حمایت‌هایی که در این زمینه وجود دارد سخن گفت.
مسگر همچنین به بیان جزئیاتی از آیین نامه برگزاری،امتیاز کرسی‌ها و همکاری دانشگاهها در برگزاری کرسی پرداخت.

 در انتهای این نشست اساتید شرکت کننده در جلسه ضمن بیان دیدگاه‌ها، سؤالاتی را درخصوص روند برگزاری کرسی ها مطرح کردند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.