رمضان خونین مردم مظلوم فلسطین

asatid

رمضان خونین مردم مظلوم فلسطین

مردم مظلوم و روزه‌دار فلسطین در اقدامی وحشیانه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در مسجدالاقصی به خاک و خون کشیده شدند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در پیامی اقدام رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم  روزه‌دار فلسطین را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بار دیگر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، مردم مظلوم فلسطین را در مسجدالاقصی و در ماه رمضان به خاک و خون کشید و مؤمنان روزه‌دار را مورد هجوم وحشیانه قرار داد و با مجروح و زخمی کردن بیش از ۱۵۰ تن از فلسطینیان، لکه ننگ دیگری را به کارنامه سیاه جنایت بار خود افزود.

بی شک همه ملت‌های آزاده جهان و وجدان‌های آگاه جامعه بشری، این رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی را هرگز فراموش نخواهد کرد و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف باقی خواهد ماند.
پیامدها و تبعات این اقدام و توطئه خطرناک در آینده‌ای نزدیک دامان سکوت کنندگان در کشورهای عربی و مدعیان حقوق بشر در مجامع بین‌المللی را خواهد گرفت.
سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان با محکوم‌کردن این عمل وحشیانه، با تأکید بر حقوق ملت مسلمان فلسطین، با آرمان‌های قدس شریف تجدید بیعت می‌کند و معتقد است با یاری خداوند آینده از آن فلسطینیان و مقاومت اسلامی است.
این سازمان با دعوت از همه ملت‌های آزاده جهان، بر ضرورت وحدت امت اسلامی برای مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس تأکید می‌کند و به اسرائیل غاصب هشدار می‌دهد که موازنه قوا به نفع جهان اسلام تغییر یافته و جنایت نسبت به ملت مظلوم فلسطین و تعرض به مقدسات و نوامیس مسلمین، هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.