قدس حلقه وصل ملت‌های مسلمان فریادگر حق

asatid
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان قزوین به مناسبت روز جهانی قدس:

قدس حلقه وصل ملت‌های مسلمان فریادگر حق

مقاومت دربرابر زیاده خواهی صهیونیست‌ها و امریکا تنها راه عقلایی و موثر برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی رسیدن به حقوق اولیه ملت‌ها است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن بیانیه نهضت استادی بسیج قزوین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز اسلام است. امام خمینی  ( ره )

روز جهانی قدس، میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، روز حیات اسلام، نماد ایستادگی، تجلی استقامت، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام و مسلمانان عدالت‌خواه جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

 شعار امسال جبهه مقاومت، محوریت قدس است. حلقه وصلی که ملت‌های مسلمان بر گرد آن فریادگر حرف حقی خواهند شد که جبهه باطل و استکبار عالمی بیش از شصت سال در تلاش برای خفه کردن آن در گلوهاست ، يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ( صف 8 ) تاریخ نشان داده است که مقاومت دربرابر زیاده خواهی صهیونیست ها و امریکا تنها راه عقلایی و موثر برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی رسیدن به حقوق اولیه ملت‌ها است .

ما اساتید بسیجی به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی )  که تاکید کردند مقاومت و جهاد تنها مسیر مقابله با جنایات صهیونیست‌هاست و نباید سازش با ستمکاران را با مقاومت و ایستادگی عوض کرد. اعلام می دارد تا به صدا در امدن ناقوس اضمحلال صهیونیسم از پای نخواهد نشست و همگام با ملت عزیز ایران و سایر مسلمانان جهان حمایت خود را از آرمان‌های امامین انقلاب در راهپیمایی حماسی روز جهانی قدس به نمایش خواهد گذاشت و بر همگان تبیین خواهد نمود که تنها راه حل مسئله فلسطین بر اساس سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران بازگشت همه فلسطینیان به سرزمین خویش و اعلام همه پرسی برای تعیین سرنوشت عمومی این کشور اسلامی است و هر گونه راه حل دیگری اعم از سازش و غیر آن را  انحراف بزرگ از آرمان فلسطین قهرمان می داند.

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قزوین

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.