کارآفرینان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند

asatid
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور:

کارآفرینان نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند

وحید آرایی: اقتصاد مقاومتی علم پایه و دانش بنیان با رویکرد تقویت و حمایت از تولید داخلی منجر به اشتغال آفرینی و شکوفایی اقتصادی کشور می‌شود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)،  وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در افتتاحیه آیین بزرگداشت هفته کارآفرینی که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد گفت: نسل سوم و چهارم دانشگاه‌ها بر محوریت کارآفرینی و مسئولیت پذیری اجتماعی استوار است و این باید زمینه ای برای نیل به نسل پنجم دانشگاه‌ها یعنی تمدن سازی نوین اسلامی فراهم کند.  

 آرایی تأکید کرد: نقطه کانونی و محوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد علمی مسأله محور است که زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور می شود.

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به نقش دانشگاه‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی علم پایه و دانش بنیان با رویکرد تقویت و حمایت از تولید داخلی منجر به اشتغال آفرینی و شکوفایی اقتصادی کشور می‌شود.

 آرایی ادامه داد: کارآفرین باید ضمن آینده نگری، با خلاقیت و نوآوری و بهره گیری از فرصت‌های محیطی به ایجاد کسب و کار بپردازد و نقش دانشگاه علاوه بر تولید علم کارآفرینی، گسترش فرهنگ و روحیه کار و تلاش و حرکت نوآورانه و فناورانه بویژه در میان دانشجویان است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان تأکید کرد: دانشگاه برای تحقق شعار سال باید به کمک نظام سیاسی و اداری کشور بشتابد و در این زمینه نقش تبیینی و عملیاتی داشته باشد تا مشکلات کشور بویژه در حوزه اقتصادی مرتفع شود.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.