اساتید باید در عرصه جهاد تبیین فعال باشند/ جهاد تعطیل ناپذیر است

asatid
حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

اساتید باید در عرصه جهاد تبیین فعال باشند/ جهاد تعطیل ناپذیر است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استاد ما امروز باید در همه عرصه ها فعال باشد که از همه مهمتر جهاد تبیین است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج( ناب)، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید که صبح امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهارداشت: از بین ۷ تدبیر و مطالبه رهبر انقلاب در ۱۴ خرداد ۶ مورد با نگذاریم بود.

وی گفت: جهاد در سبک زندگی اسلامی و ایمانی سبکی است دائمی و تغییرناپذیر. جهاد تعطیل ناپذیر است. جهاد و زندگی جهادی الزاماتی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الزامات زندگی جهادی را  احساس درد و رصد خطر دانست و گفت: الزام دوم بهترین نسخه را برای آن بیماری و خطر دادن است.

حاجی صادقی ادامه داد: دشمنان می گویند در انقلاب اسلامی آن کس که جای امام آمد از جنس امام بود و در ادامه می گوید آنکس که نگذاشت امام بمیرد و مکتب امام گرفتار ارتجاع شود رهبری بود.

وی افزود: درست است که انقلاب گرفتار ارتجاع نشد اما افراد گرفتار ارتجاع شدند، بعضی در اندیشه و بعضی در دنیاگرایی گرفتار ارتجاع شدند. مواظب ارتجاع های دیگر باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنی که نتوانست در رهبری ارتجاع ایجاد کند به دنبال ارتجاع در جاهای دیگر است. ارتجاع در بسیج و اساتید یکی از این محورهاست.

حاجی صادقی گفت: رجعت در ارزش ها، رجعت در الگوها، رجعت در سبک زندگی بویژه در سبک مدیریت، استهاله ایدئولوژیک، القا یاس و ناتوانی، ارائه مدلهای غلط از روحیه انقلابی دینی و از همین رو داعش را درست کردند، یکی از محورهای دیگر رجعت این است که مردم را از همراهی انقلاب ببرند. دشمن مدتهاست این رجعت ها را دنبال می کند.

وی گفت: بسیج اساتید حجت را آقا بر شما تمام کردند. نگوییم تذکر دادند و توصیه کردند. اینها فرمان است. نسخه رهبر انقلاب جهاد ترکیبی است و استاد ما امروز باید در همه عرصه ها فعال باشد که از همه مهمتر جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.