ضرورت کمک علمی و اقتصادی به دولت در شرایط کنونی

asatid
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور : 

ضرورت کمک علمی و اقتصادی به دولت در شرایط کنونی

تولید علم نافع اجتماعی، پیشرفت و نوآوری علمی و نیل به اجتهاد و مرجعیت علمی همراه با اخلاق جزو مسئولیت های مهم بسیج اساتید است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در نشست تخصصی با معاونین پژوهش و فناوری بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی تهران بزرگ که در سالن جلسات بسیج اساتید تهران بزرگ برگزار شد، گفت: پیام مهم مقام معظم رهبری در روز ملی بسیج اساتید، رسالت نهضت استادی بسیج را سنگین و خطیر می کند.

آرایی با اشاره به محتوای راهبردی و عملیاتی این پیام و پیشرانی و پیشتازی استادان بسیجی در همه زمینه ها خاطرنشان کرد: تولید علم نافع اجتماعی، پیشرفت و نوآوری علمی و نیل به اجتهاد و مرجعیت علمی همراه با اخلاق جزو مسئولیت های مهم بسیج اساتید است.

آرایی

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ادامه داد: با توجه به‌ اینکه بسیج از بدنه مردم است، بسیج اساتید نمایندگی اجتماعی را بر عهده دارد و وظیفه مطالبه گری مستمر از دولت و نیز کمک علمی و فکری به نظام سیاسی و اداری و تولید بسته سیاستگذاری برای بهبود و رفع مسائل اساسی و مهم کشور بویژه در حوزه اقتصادی جزو تکالیف مهم استادان بسیجی است. 

وی همچنین با اشاره به ابلاغ دستورالعمل کلی برگزاری اولین جشنواره ملی شهید چمران عنوان کرد: این جشنواره در دو سطح استانی و ملی در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود و نماد فعالیت ها و اقدامات علمی نهضت استادی بسیج در همه زمینه های علم انسانی و هنر، علوم پایه و علوم فنی و مهندسی خواهد بود که شیوه نامه اجرایی جشنواره در حال تدوین نهایی است و انتظار می رود کلیه کانون های دانشگاهی اهتمام ویژه ای نسبت به برگزاری این جشنواره‌ داشته باشند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان افزود: برگزاری منظم کرسی های مناظره نقد و نظریه پردازی مبتنی بر اولویت های نظام و جامعه که بسیج اساتید رئیس کمیته دستگاهی آن بر اساس ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی است، می بایست به طور جدی انجام شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.