دیدار معاون پژوهش و فناوری سازمان با رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)

asatid

دیدار معاون پژوهش و فناوری سازمان با رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)

وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در محل آن دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در محل آن دانشگاه دیدار و گفتگو کرد. 

در ابتدای این دیدار، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به رویکرد حل المسایلی بسیج اساتید گفت: دستیابی به مرجعیت فکری و علمی و کمک و مشاوره به نهادهای قانونگذار و سیاستگذار جزو مأموریت های مهم سازمان بسیج اساتید بر اساس سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج است که در این زمینه اندیشکده‌ها و گروه‌های علمی مسأله محور بسیج اساتید در کانون های دانشگاهی نقش محوری و وظیفه تولید بسته های سیاستی را بر عهده دارند.

در ادامه، محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)  ضمن تأکید بر تبادل تجربیات و همکاری‌های مشترک بویژه در مسأله شناسی و حل مسایل گفت: دانشگاه مبدأ تحولات کشور است و مسأله یابی، حل مسأله، مستندسازی، شاگردپروری و امیدآفرینی جزو تکالیف مهم استادان دانشگاه می باشد و بسیج اساتید در این زمینه نقش محوری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.