تاکید بر ضرورت توجه به فعالیت‌های مسأله محور و سیاست پژوهی بسیج اساتید در سازوکارهای آموزش عالی

asatid
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور :

تاکید بر ضرورت توجه به فعالیت‌های مسأله محور و سیاست پژوهی بسیج اساتید در سازوکارهای آموزش عالی

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار با مدیرکل سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت توجه به فعالیت‌های مسأله محور و سیاست پژوهی بسیج اساتید در سازوکارهای آموزش عالی تاکید کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور به همراه وحید صالحی قائم مقام معاونت پژوهش و فناوری و سیدمحمدرضا موسوی مدیر نشریات این معاونت با محسن شریفی مدیرکل سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، آرایی با اشاره به مأموریت‌های بسیج اساتید مبتنی تولید علم نافع اجتماعی و توجه به مسائل راهبردی و کاربردی گفت: اولویت نشریات علمی سازمان، دریافت مقالات مسأله محور و مبتنی بر زیست بوم شبکه استادی کشور است.

عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تأکید کرد: نشریات فعلی سازمان بسیج اساتید کشور در حوزه علوم انسانی بوده و با توجه به‌ تقاضای فراگیر اساتید، راه اندازی نشریات در حوزه‌های علوم پایه و علوم فنی و مهندسی نیز مبتنی بر اولویت‌های کشور در دستورکار جدی سازمان است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: با توجه به‌ فعالیت‌های گسترده نهضت استادی بسیج در زمینه تولید بسته‌های سیاستی و فناورانه در سطوح ملی و استانی لازم است این گونه فعالیت‌ها در سازوکارهای علمی وزارتخانه از جمله در قالب ایجاد پژوهشکده، مرکز تحقیقاتی و گروه‌های پژوهشی مورد توجه قرار گیرد تا استاد در کنار فعالیت سیاست پژوهی، امتیاز علمی دانشگاهی نیز کسب نماید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.