دشمن امید و اعتماد دانشجویان را نشانه گرفته است

asatid
معاون وزیر علوم:

دشمن امید و اعتماد دانشجویان را نشانه گرفته است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر امید و اعتماد از مسایل اصلی در جامعه دانشگاهی است، چراکه دشمن ایمان، امید و اعتماد دانشجویان را نشانه گرفته است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، عبدالحسین کلانتری عصر یکشنبه در دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی کشور در مشهد عنوان کرد: در حوزه سبک زندگی دانشجویان تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته و جریان سبک زندگی از مدار خود خارج شده است.

وی خاطر نشان کرد: هزار و ١٠٠ صفحه اینستاگرامی شناسایی شده که به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای ترویج سبک زندگی دانشجویی فعالیت می کنند که این سبک هیچ سازگاری با دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت علوم ندارد و باید با هوشیاری اینگونه فعالیتها را خنثی کرد.

معاون وزیر علوم ادامه داد: اگر شیوه و سبک زندگی تغییر کند، نظام معرفتی دگرگون می شود. 

وی خاطر نشان کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی هدف نهایی انقلاب جمهوری اسلامی ایران است و دانشگاه در مسیر تمدن‌سازی نقش مهمی دارد.

کلانتری اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار دانشگاهی بر شناسایی وضعیت موجود و جهت‌گیری برای تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید کردند که بسیج در این راستا نقش مهمی می تواند ایفا کند.

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: بحث فرهنگی در دانشگاه‌ها نباید در حاشیه باشد و خروجی دانشگاه اسلامی باید افرادی نظیر شهید چمران باشند.

 طرح ولایت اساتید در قالب دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی کشور در مشهد در دو دوره 13 الی 16 و17 الی 21 و با حضور 350 استاد در هر دوره در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

منبع: ایرنا مشهد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.