بیماری کووید 19 کاتالیزور جهانی شدن است

asatid
در نشست کرونا و بیوتروریسم بسیج اساتید اصفهان مطرح شد؛

بیماری کووید 19 کاتالیزور جهانی شدن است

در نشست کرونا و بیوتروریسم کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونای بسیج اساتید استان اصفهان یکی از روش‌های کنترل جمعیت بهره‌برداری از بیوتروریسم مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، در نشستی تحت عنوان کرونا و بیوتروریسم که در راستای آگاهی‌بخشی به اساتید و دانشجویان، به همت دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر و کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا (کووید19) بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، سخنرانان یکی از روش‌های کنترل جمعیت بهره‌برداری از بیوتروریسم دانستند و گفتند: بیماری کووید 19کاتالیزور جهانی شدن است و مردم از طریق واژه پروتکل یک نگاه بین المللی پیدا می‌کنند، همچنین وجه مشترک حقوق و سایبرنتیک همان پروتکل‌ها هستند که عدم رعایت آنها موجب تنبیه می‌شود.

بیژن شمس معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان، در ابتدای این نشست با اشاره به رفتارهای آمریکا از گذشته تا به حال، گفت: با انفجار بمب اتمی در ژاپن توسط آمریکا، موجی از نفرت نسبت به آمریکا ایجاد شد که آمریکایی‌ها تلاش کردند این نگاه تنفر آمیز را با فیلم های هالیوودی و از طریق رسانه‌ها اصلاح کنند، فیلم آخرین سامورایی و انیمیشن شکارچی اژدها از جمله آن است.

فرمانده جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه، اظهار کرد: امروزه یکی از روش‌های کنترل جمعیت بهره‌برداری از بیوتروریسم است که توسط کشورهایی مثل آمریکا دنبال می شود.

سعید نامدار مقدم به‌عنوان دومین سخنران این نشست بود که در مقدمه به پیروزی قاطع بریتانیا پس از جنگ جهانی اول و به آسیب هایی که کشور ایران از بریتانیا از جمله به وسیله آنفولانزا دیده بود اشاره کرد.

دانش آموخته مطالعات استراتژیک و مشاور بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: اکنون در اواخر جنگ جهانی چهارم هستیم، جنگ جهانی چهارم چهار مولفه اسلام هراسی، اسلام ستیزی، ایران هراسی و ایران ستیزی است.

وی گفت: امروزه کشورهای مستکبر تلاش می‌کنند همه حکومت‌ها از طریق پروتکل‌های جهانی در هاضمه استکبار هضم شوند، بیماری کووید 19 کاتالیزور جهانی شدن است و مردم از طریق واژه پروتکل یک نگاه بین المللی پیدا می کنند. امروز  استراتژی فروپاشی از طریق سه عامل جنگ، بیماری و قحطی تصنعی ادامه می‌یابد.

نامدار مقدم اظهار کرد: از نکات قابل توجه این است که ارتش آمریکا ذیل دپارتمان دفاع این کشور قرار می‌گیرد و سازمان ملل ذیل ارتش آمریکا تعریف می‌شود، بنابراین خوشبینی به سازمان‌های جهانی موجب تاثیرگذاری شبکه نفوذ آنها خواهد شد.

دانش آموخته مطالعات استراتژیک و مشاور بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان ادامه داد: متاسفانه در حالی که آمریکا ۱۰۰ میلیون دلار به سازمان بهداشت جهانی کمک کرده است ما ۶ برابر آمریکا کمک کرده‌ایم و بیل گیتس بالاترین کمک را انجام داده است در واقع سازمان بهداشت جهانی سازمان بیل گیتس است.

در ادامه این نشست محمدعلی شکوهیان راد پژوهشگر مطالعات راهبردی سایبرنتیک و مدرس دانشگاه تهران موضوع سخنرانی خود در این نشست را با تعریف قدرت شروع کرد و گفت: قدرت سیاسی تحمیل اراده خود بر دیگران از طریق اجبار، تطمیع و اغوا است.

شکوهیان راد ادامه داد: در سال ۱۶۴۸ که قرارداد وسفالی منعقد شد ۲۰۰ سال کنترل جهان به شکل نظامی انجام گرفت و بریتانیا کل آفریقا و بخش عمده آسیا و کل قاره استرالیا و نیز آمریکا و کانادا را در  تسلط خود داشت؛ اما در اوایل قرن ۱۹رقابت صنعتی در مسائل نظامی شکل گرفت و شکل‌گیری دو جنگ جهانی نتیجه این رقابت بود، که البته دانش حقوق در این مرحله نقش مهمی داشت و در گام بعدی دانش سایبرنتیک جایگزین حقوق شد. 

پژوهشگر مطالعات راهبردی سایبرنتیک ادامه داد: وجه مشترک حقوق و سایبرنتیک همان پروتکل ها هستند که عدم رعایت آنها موجب تنبیه می شود در سایبرنتیک شما متوجه نیستید که در حال کنترل شدن هستید و به همین دلیل امروز بحث جدی مجلس شورای اسلامی خروج از پروتکل های الحاقی می باشد.

در پایان سخنرانان به پرسش‌های حضار پاسخ دادند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.