اعتراض شدید نهضت استادی بسیج به بی عملی شهرداری تهران در تبلیغات انتخاباتی 

asatid
در راستای تحقق مطالبات مردمی؛

اعتراض شدید نهضت استادی بسیج به بی عملی شهرداری تهران در تبلیغات انتخاباتی 

نهضت استادی بسیج با انتشار نامه‌ای خطاب به شهردار تهران، به بی عملی شهرداری تهران در تبلیغات انتخاباتی اعتراض کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن نامه به شهردار تهران آمده است:

جناب آقای دکتر پیروز حناچی
شهردار محترم تهران

سلام علیکم
همان طور که مستحضرید "انتخابات" بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در بیان رهبران انقلاب اسلامی؛ مظهر جمهوریت، تبلور مردمسالاری و اعمال اراده ملت عزیز و شریف ایران اسلامی در تعیین سرنوشت خود می باشد، چنانکه در فرمایشات اخیر رهبر حکیم انقلاب، جمهوریت (مردمسالاری دینی) به همراه اسلامیت، میراث بلند حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و رمز ماندگاری نظام اسلامی است.
دقیقا بر همین اساس است که اقطاب استکباری با کمک بنگاه های دروغ پراکنی و بهره‌گیری از فضای مجازی، با راهبرد یاس آفرینی و کمرنگ کردن حضور حداکثری به هر تلاش نافرجامی دست می یازند و به هر حیلت و مکری آویزان اند، «و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین».
در این میان با هزار هزار تاسف و تاثر، شهرداری تهران - شهرداری ام القرای جهان اسلام و پایتخت مستحکم جمهوری اسلامی ایران-،  علیرغم اینکه حدود 250 ساعت به شروع انتخابات باقی مانده، کمترین اقدامی در راستای فضاسازی تبلیغاتی و تمهید مشارکت حداکثری مردم نکرده و گویا خود را شبیه دولتی کرده که کسل، تنبل، نالان و ناتوان از هر تدبیر و اقدامی است.
اینک که مردم شریف و عزیز تهران، ناراحت و خشمگین از دولتمردان لیبرال- تکنوکرات پیگیر تغییرات پیشرفته و جهشی انقلابی هستند، از شهرداری تهران انتظار می رود در راستای تحقق مطالبات مردمی اقدامات گسترده، سریع و متناسب در راستای فضاسازی و تبلیغات محیطی انجام دهد.
 در این راستا نهضت استادی بسیج به ویژه سازمان بسیج اساتید تهران بزرگ، آماده همکاری گسترده با شهرداری تهران است.
از خدای قادر متعال توفیقات جنابعالی و همکاران محترمتان را در این چندماه باقی مانده برای خدمت جهادی به مردم تهران، مسالت می نماییم.

 

دکتر محمد قربانی گلشن آباد
رییس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.