نشست صمیمانه رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با مدیران کانون‌های دانشگاهی استان کرمان

asatid

نشست صمیمانه رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با مدیران کانون‌های دانشگاهی استان کرمان

نشست صمیمانه رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور با مدیران کانون‌های دانشگاه استان شامگاه روز چهارشنبه 23 آذر ماه 1401 در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزارشد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، دکتر مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همه اساتید بسیجی گفت: در این شرایط فعلی جامعه مهم و یک حرکت سازنده برای همگان است.

دکتر مردانی با توجه به حواشی گذشته بر گفتگو و جلسات نقد تاکید کرد و افزود: گفتگو یکی از اولویت‌های جهاد تبیین است.

وی گفت: امروز با دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و نعمت بزرگی که در این نظام داریم باید بتوانیم برای فعالیت‌های بسیج تلاش و وقت بیشتری را هزینه کنیم و با برنامه مختلف برای دانشجویان تبیین انجام دهیم.

وی با توجه به نزدیک شدن به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گل سرسبد استان کرمان و جهان مقاومت است و تمام دنیا مدیون فداکاریهای ایشان هستند و باید برای ایشان کارهای ویژه‌ای صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور به فرازهای از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار هفته بسیج اشاره کرد که ایشان فرمودند: انقطاع نسلی در بسیج وجود ندارد و بسیجیان نوجوان و جوانِ امروز با وجود اینکه امام و دفاع مقدس را ندیده‌اند همچون دهه شصتی‌ها با همان روحیه در میدان کار و تلاش و جهاد هستند.

مردانی در کرمان

و همچنین فرمودند: امروز، هم کشور ظرفیت دارد که بسیجی تربیت کند و رویش‌های نوبه‌نو را در بسیج به وجود بیاورد بسیج هم این ظرفیت را دارد که کشور را قدم‌به‌قدم با گامهای بلند جلو ببرد.

در زمینه توصیه به بسیجیان فرمودند: بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید، قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است اما قدر این توفیق خدادادی را بدانید، دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید، و رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید.

امروز مهمترین شیوه بدخواهان، جعل و دروغ‌پردازی به وسیله تلویزیون‌هایشان یا فضای مجازی است، در مقابل این شگرد با عمل به وظیفه جهاد تبیین، روشن‌بینی خود را افزایش دهید و اجازه ندهید دشمنی که بیش از تسلط بر سرزمین‌ها به دنبال تسلط بر مغزها است، به این هدف دست یابد.

دکتر مردانی در ادامه گفت: باید فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را سرلوحه زندگیمان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: هرچند امکانات،سازوکارها، ساختار و نیروی انسانی برای انجام کارها مهم است ولی اراده، تلاش و حضور فردی ما هم اهمیت دارد.

در ادامه مدیران کانون‌ها و اساتید بسیجی به بیان پیشنهادات و نقطه و نظرات خود پرداختند.

سپس در پایان این نشست دکتر اکبری‌فر رئیس دانشگاه، دکتر محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور به همراه دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین دانشگاه با حضور در گلزارشهدای کرمان به مقام شامخ شهدا دفاع مقدس و شهدای مقاومت ادای احترام کردند.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.