دیدار معاون سازمان بسیج اساتید با امام جمعه خراسان/ مشارکت حداکثری محور برنامه‌های انتخاباتی نهضت استادی بسیج

asatid
در سفر به استان خراسان جنوبی؛

دیدار معاون سازمان بسیج اساتید با امام جمعه خراسان/ مشارکت حداکثری محور برنامه‌های انتخاباتی نهضت استادی بسیج

معاون سازمان بسیج اساتید کشور با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خراسان جنوبی دیدار کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در سفر به استان خراسان جنوبی، با عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خراسان جنوبی دیدار کرد.

براساس این گزارش، هاشمی در این دیدار به اهم برنامه‌ها و سیاست‌های بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: رویکرد حل مسائل و راه اندازی اندیشکده‌ها ناظر به مسائل و ظرفیت های استانی مورد تاکید بسیج اساتید است و اندیشکده های نهضت استادی بسیج در خراسان جنوبی با محوریت معادن،گیاهان استراتژیک استان و تامین آب در حال فعالیت هستند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد به شکل‌گیری ستادهای اجرایی و بیانیه گام دوم انقلاب در سطح بسیج اساتید استان ها اشاره کرد و افزود: از جمله مأموریت های ستادهای اجرایی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب ،تبیین ، گفتمان سازی و برگزاری دوره‌های تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تالیف کتب ناظر به پیشران های بیانیه می باشد.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به ماموریت‌های معاونت آموزش تصریح کرد: طرح ولایت استادی با کیفیت نخبگانی و مبتنی بر سه دیدگاه فلسفه اخلاق، فلسفه دین و فلسفه سیاست بمنظور تعمیق باورهای دینی و اعتقادی انشاالله به زودی به صورت کشوری اجرایی خواهد شد.

 هاشمی درباره برنامه‌های انتخاباتی بسیج اساتیدخاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته تمام برنامه‌های نهضت استادی متمرکز بر انتخابات با محوریت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح شده است و بر جلسات و وبینارهایی تخصصی مسکن، معیشت، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و دولت جوان حزب اللهی متمرکز شده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.