آئین معارفه و تکریم مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه زنجان

asatid
در سالن شهریاری دانشگاه زنجان برگزار شد:

آئین معارفه و تکریم مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه زنجان

در نشستی با حضور رئیس دانشگاه زنجان، مسئول نهاد رهبری و اعضای شورای کانون دانشگاه زنجان و معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان علی بیات به عنوان مدیر جدید کانون نهضت استادی دانشگاه زنجان معرفی شد.

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، آئین معارفه و تکریم مدیر کانون نهضت استادی دانشگاه زنجان در سالن جلسات شهید شهریاری این دانشگاه و با حضور رئیس و معاونین دانشگاه‌، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاون هماهنگ کننده سپاه استان و اعضای شورای کانون دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات چندساله  جعفریان، به دکتر علی بیات بابت انتصاب ایشان به این سمت تبریک گفته و برای هر دو آن‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

آئین معارفه و تکریم مدیر کانون نهضت استادی دانشگاه زنجان

در ادامه معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان به بیان وظیفه سنگین اساتید در جامعه کنونی و لزوم پیدا کردن راه حل‌های علمی برای حل مشکلات جامعه و حرکت به سمت فتح قله‌های علمی و پیشرفت و توجه به بیانیه گام دوم ولایت فقیه پرداخت.

آئین معارفه و تکریم مدیر کانون نهضت استادی دانشگاه زنجان

در پایان جعفریان مسئول سابق و بیات مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه زنجان بمطالبی را عنوان کردند و این مراسم مراسم با اهدای حکم مسئولیت و لوح تقدیر پایان یافت. 

آئین معارفه و تکریم مدیر کانون نهضت استادی دانشگاه زنجان

انتهای پیام/

 

نویسنده:دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.