فراخوان ارسال مقاله در دوفصلنامه « مطالعات پلیس زن»

asatid

فراخوان ارسال مقاله در دوفصلنامه « مطالعات پلیس زن»

دوفصلنامه مطالعات پلیس زن آمادگی دارد مقالات پژوهشگران، اساتید و اعضای هیات علمی را در زمینه‌های مرتبط با اطفال و زنان به صورت رایگان و پس از طی مراحل داوری به چاپ برساند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، دوفصلنامه مطالعات پلیس زن آمادگی خود را برای انتشار مقالات پژوهشگران، اساتید و اعضای هیات علمی، در زمینه‌های مرتبط با اطفال و زنان، پس از طی مراحل داوری اعلام کرد.

پلیس زن، علوم اجتماعی، جرم و جرم‌شناسی و پیشگیری از جرم، امنیت،  مدیریت و پلیس اطفال از اهم شاخص‌های موضوعی این نشریه است که دارای رتبه «ب» در ارزیابی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و در پایگاه‌های نظام استنادی علوم کشورهای اسلامی، نظام نمایه‌سازی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم فناوری، سایت جهاد دانشگاهی، بانک اطلاعات نشریات کشور(مگ ایران)، سامانه نشریات یکپارچه ناجا نمایه می‌‍شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند باشماره 02148931864 تماس حاصل نموده و یا به رایانامه Pukosar@Ppolice.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.