عملکرد دانشگاه و نخبگان در تولید قدرت نرم حائز اهمیت است /انتظار می‌رود اساتید دانشگاه پیشگامان تولید قدرت نرم در ایران اسلامی باشند

asatid
دارا در جلسه تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه امام حسین(ع) تاکید کرد:

عملکرد دانشگاه و نخبگان در تولید قدرت نرم حائز اهمیت است /انتظار می‌رود اساتید دانشگاه پیشگامان تولید قدرت نرم در ایران اسلامی باشند

همان گونه که شخصیت‌های بزرگی چون شهید سلیمانی در حوزه امنیت، اقتدار آفرینی کردند و با اتکا به ایمان الهی و توان داخلی دشمن را زمین گیر کردند، جامعه استادی کشور نیز باید در مسیر افزایش قدرت نرم انقلاب اسلامی گام بردارند تا در اقتدار بخشی به ایران عزیز سهم خود را ایفا نمایند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران عنوان کرد: امروزه قدرت نرم از طرفی در مواجهه با اندیشه‌ها و عقاید وارداتی نقش بازدارندگی دارد و از طرف دیگر در جهت دهی به جریان‌های فکری و سیاسی- اجتماعی در مسیر دستیابی به تمدن نوین ایرانی اسلامی نقش سازنده و تاثیر گذار را ایفا می‌کند در این خصوص عملکرد دانشگاه و نخبگان در تولید قدرت نرم حائز اهمیت است و انتظار می‌رود اساتید دانشگاه پیشگامان تولید قدرت نرم در ایران اسلامی باشند.

دارا افزود: همان گونه که شخصیت‌های بزرگی چون شهید سلیمانی در حوزه امنیت، اقتدار آفرینی کردند و با اتکا به ایمان الهی و توان داخلی دشمن را زمین‌گیر کردند، جامعه استادی کشور نیز باید در مسیر افزایش قدرت نرم انقلاب اسلامی گام بردارند تا در اقتدار بخشی به ایران عزیز سهم خود را ایفا نمایند.

گفتنی است در این جلسه حسنی آهنگر رئیس دانشگاه امام حسین (ع) نیز اعلام کرد: این دانشگاه آماده هرگونه همکاری علمی با شبکه بسیج استادی کشور است و دانشگاه امام حسین را واجد ظرفیت بالا برای تولید قدرت نرم دانست.

در پایان این مراسم ضمن معرفی کامران فتح الهی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید در دانشگاه امام حسین (ع)، از زحمات محمدعلی برزنونی مسئول سابق این کانون تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

نویسنده: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج تهران بزرگ

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.